روحانی با تأکید بر اینکه تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقش داشته است، گفت: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز پنج شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در قالب پویش الف_ب_ایران […]

روحانی، ترامپ را تهدید کرد/ نه از حکومت بلکه از زندگی سرنگون می‌شوی

روحانی با تأکید بر اینکه تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقش داشته است، گفت: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز پنج شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در قالب پویش الف_ب_ایران و بهره برداری از سد کانی سیب گفت: ایام سالگرد شهید سلیمانی است که نام، راه و مکتب او که مکتب امام و مقام معظم رهبری بود انشاالله ادامه پیدا می‌کند. دشمن از ترور سلیمانی ضرر خواهد کرد چرا که جوانان راه او را ادامه خواهند داد. شهید سلیمانی و یارش ابومهدی مهندس برای ما بسیار ارزنده بودند.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> روحانی: هرکس دولت را تضعیف کند و خود را ضدآمریکا معرفی کند، دروغ شاخدار می‌گوید

روحانی با بیان اینکه مردم فهمیدند تا زمانی که آمریکا از منطقه خارج نشود امنیت در منطقه نخواهیم داشت، گفت: شهید سلیمانی راهی که می‌دانست درست است را انجام می‌داد و تردید نداشت‌. سردار سلیمانی اعتماد به نفس داشت، در این ۳۸ سال هزاران ساعت با شهید سلیمانی بحث و گفت وگو داشتیم، بحث‌های خطرناکی بود که ایشان با اعتماد به نفس انجام می‌داد.

وی ادامه داد: به یاد ندارم شهید سلیمانی از زین پایین آمده باشد. کمالات انسانی در این مرد بود، در ایام هفته چندین روز، روزه بود؛ این اخلاص است که ما را به همه جا می رساند. سلیمانی به مردم منطقه عزت را هدیه کرد و ذلت را به رخ دشمنان منطقه کشاند. با دستان پر برکتش برای مسلمانان عزت و برای دشمنان ذلت به وجود آورد.

وی افزود: پیامبر بعد از جنگ خندق به علی (ع) گفتند، ای علی ضربه‌ای به دشمن زدی که عزت برای مردم آورد و این خیلی مهم است کاری انجام دهیم که مردم احساس غرور کنند.

رییس جمهور با بیان این‌که از سال ۱۳۹۷ جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده است، تصریح کرد: دونالد ترامپ مانند صدام بود صدام هشت سال جنگ به ما تحمیل کرد و سرنگون شد. دونالد ترامپ سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه فقط از حکومت بلکه از زندگی. او آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود که جنایت و ظلم‌های زیادی کرد که یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشتش شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود که هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت. آنها بدانند این ترور برای همیشه داغی بر سینه ماست که انتقام آن را ملت‌های منطقه و ملت ایران در روزی از آنها می‌گیرد.

روحانی همچنین با تأکید نقش بر تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تصریح کرد: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود.

۲۷۲۱۵