سیاسی/ دولت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری گفت: دولت در موضوع واکسن، نه در تله‌ توهم توطئه نسبت به واکسن خارجی گرفتار شده و نه به خودتحقیری نسبت به واکسن داخلی مجال داده است. علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ششم دی ماه، هم حسن روحانی رییس جمهوری و هم […]

سیاسی/ دولت 5ff3130847cb3_2021-01-04_16-37 معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری گفت: دولت در موضوع واکسن، نه در تله‌ توهم توطئه نسبت به واکسن خارجی گرفتار شده و نه به خودتحقیری نسبت به واکسن داخلی مجال داده است.

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ششم دی ماه، هم حسن روحانی رییس جمهوری و هم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بر واردات هرچه سریع‌تر واکسن و همچنین شفافیت در توزیع آن تأکیده کرده بودند.

معزی افزود: رییس‌ جمهوری از لزوم اعلام اولویت‌ها، دستورالعمل‌ها و همچنین گزارش‌دهی شفاف و دقیق وزرات بهداشت از کسانی که واکسن را دریافت خواهند کرد، سخن گفته بود.

وی تاکید کرد: معاون اول رییس جمهوری هم به روشنی اعلام کرد اگر بتوانیم یک روز زودتر از هر جای دنیا واکسن معتبر وارد کنیم، یک لحظه هم درنگ نخواهیم کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری تصریح کرد: جهانگیری به صراحت گفت که هیچ مقام دولتی و خانواده‌اش حق ندارد خارج از دستورالعمل‌ها به واکسن دسترسی پیدا کند.

معزی اظهار داشت: دولت در موضوع واکسن، نه در تله‌ی توهم توطئه نسبت به واکسن خارجی گرفتار شده و نه به خود تحقیری نسبت به واکسن داخلی مجال داده است. در این تنگنای تحریم، تنها و تنها یک دغدغه وجود دارد، تأمین سلامت شهروندان.

وی خاطر نشان کرد: دیروز رییس‌ جمهوری به طور رسمی اعلام کرد که با خرید واکسن در هفته‌های آینده از شرکت‌های مختلف، واکسیناسیون بر اساس اولویت‌بندی و جدول آماده شده از جامعه هدف در کشور با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز می‌شود.

.
.
منبع : خبرفوری