فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از پیشرفت دانش پهپادی در این نیرو خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت. به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش […]

خبرهای خوب فرمانده نیروی هوایی ارتش از پیشرفت های پهپادی/مجهز به بروزترین موشک های هوا به سطح و بمب نقطه زن هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از پیشرفت دانش پهپادی در این نیرو خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.

به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش که در سمنان در حال برگزاری است، درباره آخرین تجهیزات، دستاوردها و زیرسامانه‌های پهپادی تولید شده توسط متخصصان کشورمان در ارتش و صنایع دفاعی گفت: بخشی از توانمندی های پهپادی ارتش با تعداد متنوعی از جمله پهپادهای شناسایی، مراقبت و نیز رزمی در این رزمایش به نمایش گذاشته شده و بخشی هم در یگان ها مستقر هستند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه «اهمیت ویژه ای برای پهپاد در نبردهای هوایی قائل هستیم»، گفت: دانش بسیار خوبی دراین حوزه به دست آورده‌ایم و در آینده خبرهای خوبی از دانش پهپادی خواهیم داد.

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است

از سوی دیگر دریادارموسوی در تشریح ابعاد مختلف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: بحمدلله ویژگی‌هایی در پهپادهای ارتش فراهم شده است که با استفاده از سامانه‌های موشکی و تیرباری، عملیات موفقی علیه پرنده‌های بدون سرنشین و با سرنشین مهاجم در ارتفاعات بلند، انجام دهند.

وی با تاکید بر بی اثر بودن تحریم‌های ظالمانه دشمن و محدودیت‌هایی که در زمینه واردات و صادرات تجهیزات دفاعی انجام داده است، افزود: توانایی، استعدادها و تعهد متخصصان غیور ارتش موجب شده تا بروزترین موشک‌های هوا به سطح و همچنین بمب‌های نقطه زن و هوشمند، بر روی پهپادها تجهیز شود که انهدام اهداف ثابت و متحرک در زمین و دریا را ممکن ساخته است.

معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از سامانه‌های مقابله با جنگ الکترونیک در پهپادهای ارتش، موجب شده است که این پهپادها به راحتی از سامانه‌های راداری عبور کرده و اهداف مورد نظر را در فواصل دور با کمترین خطای ممکن مورد تهاجم و حمله قرار بدهند.

امیر دریادار موسوی، حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا را از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی دانست.

۲۷۲۷