سودربرگ سه‌شنبه (۵ دسامبر) با انتشار پستی در وبلاگش فهرستی را که هر ژانویه به روز رسانی می‌کند، منتشر کرد. استیون سودربرگ به رسم هر ساله‌اش فهرستی از تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌هایی که در طول دوازده ماه دیده و خوانده است را منتشر کرد. فیلم "منک" دیوید فینچر در صدر فهرست این فیلمساز قرار […]

5ff5d977ee852_5ff5d977ee854 سودربرگ سه‌شنبه (۵ دسامبر) با انتشار پستی در وبلاگش فهرستی را که هر ژانویه به روز رسانی می‌کند، منتشر کرد.

استیون سودربرگ به رسم هر ساله‌اش فهرستی از تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌هایی که در طول دوازده ماه دیده و خوانده است را منتشر کرد. فیلم "منک" دیوید فینچر در صدر فهرست این فیلمساز قرار گرفته و بیش از هر فیلم دیگری دیده شده است.

سودربرگ سه‌شنبه (۵ دسامبر) با انتشار پستی در وبلاگش فهرستی را که هر ژانویه به روز رسانی می‌کند منتشر کرد. این کارگردان فیلم "منک" را ۲۱ مارس سال گذشته و چندین ماه پیش از انتشارش در ماه نوامبر دیده است. او چند روز بعد و سپس در ماه می و یک بار دیگر در ۲ دسامبر این فیلم را بازبینی کرده است.

در ماه دسامبر گزارش شد که سودربرگ در مراحل تولید فیلم "منک" با فینچر همکاری کرده و یکی از صحنه‌های کلیدی آن را تدوین کرده است. "کرک بکستر" تدوین‌گر فیلم فاش کرده است که نقد سودربرگ در مورد صحنه‌ی ضیافت پایانی سبب ایجاد تغییر در آن شده است. سودربرگ به فینچر و بکستر انتقاد کرده بود که چرا شخصیت "ویلیام رندولف هرست" با بازی "چارلز دنس" واکنشی به حضور "هرمان جی. منکویتس" با بازی "گری اولدمن" نشان نمی‌دهد.

بکستر در این خصوص می‌گوید: "من و دیوید در مورد [انتقاد سودربرگ] گفتگو کردیم. من اغلب با دیوید و برای دیوید کار می‌کنم و در این فرایند با افراد زیادی برخورد نمی‌کنم. اما این انتقاد سازنده بود. پاسخی ارائه نکرد، بلکه فقط پرسشی طرح می‌کرد."

"چارلز دنس" دسامبر گذشته در مصاحبه با "توتال فیلم" فاش کرده بود: "ما برداشت پشت برداشت پشت برداشت انجام دادیم. [اولدمن] در مقطعی به فینچر گفت: "دیوید، من این صحنه‌ی لعنتی را صد بار بازی کرده‌ام." فینچر جواب داد: "بله، می‌دانم، اما این صد و یکمین مرتبه است. ریست!"

"روانی" آلفرد هیچکاک، "ماتریکس"، "مکس دیوانه"، "شهروند کین" و مستند "داستان بیستی بویز" از جمله دیگر فیلم‌هایی‌اند که سودربرگ در سال ۲۰۲۰ از نظر گذرانده است. سریال‌های "می‌توانم نابودت کنم"، "بهتر است با سال تماس بگیرید"، "ریک و مورتی" و استند-آپ کمدی "هنیبال بورس: شب‌های میامی" دیگر عناوینی بوده‌اند که سودربرگ در ماه‌های اخیر دیده است.

فهرست کامل فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌هایی که سودربرگ در سال ۲۰۲۰ دیده و خوانده است.

.
.
منبع : خبرفوری