وزیر ارتباطات در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: برای دفع آفت، کم نمی‌گذاریم، فقط در یک موردش بساط بخت‌آزمایی‌ها و ستاره‌مربع‌ها و قمار چند هزار میلیاردی رو به هم زدیم. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت: یکی از منتقدان پر و پا قرص همیشگی، پیام داده بود: […]

پاسخ معنادار آذری جهرمی به یکی از منتقدان همیشگی‌اش

وزیر ارتباطات در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: برای دفع آفت، کم نمی‌گذاریم، فقط در یک موردش بساط بخت‌آزمایی‌ها و ستاره‌مربع‌ها و قمار چند هزار میلیاردی رو به هم زدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت: یکی از منتقدان پر و پا قرص همیشگی، پیام داده بود: آقای جهرمی! ما شما را شریک هر گناهی می‌دانیم که در فضای مجازی صورت می‌گیرد. به فکر پاسخگویی در قیامت باشید!

پاسخ دادم:

پروردگار است که حساب ثواب و گناه را دارد، که او در جایگاه عدل نشسته است. اما جنابعالی اگر مشغول حساب گناهان بنده‌اید، لطفا ثواب صله ارحام مجازی، ثواب برگزاری کلاس‌های آنلاین مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها؛ ثواب خدمات سلامت عمومی از راه دور برای مردم؛ ثواب برگزاری مراسم‌های مجازی مذهبی در ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار، اعیاد مذهبی و ایام فاطمیه، ثواب برقراری عدالت در ارتباطات و توسعه روستایی و مهمتر از همه ثواب ایجاد بستر کسب‌وکار حلال برای مردم، به ویژه جوانان، در فضای مجازی را هم به حساب ما بگذارید! حالا کفه ترازویتان را نگاه کنید.

البته یقین داشته باشید برای دفع آفت، کم نمی‌گذاریم، فقط در یک موردش بساط بخت‌آزمایی‌ها و ستاره‌مربع‌ها و قمار چند هزار میلیاردی رو به هم زدیم. حالا اینکه این را به حساب کدام می‌گذارید با شما.

ضمنا به فرض صحت استدلالتان، آیا در فضای حقیقی هم معتقد به این مبحث هستید؟ گناهان بسیار زیادتری هر روز در فضای حقیقی هم به وقوع می‌پیوندد، آن‌جا به کدام حساب می‌زنید؟

این بنده امیدش به رحمت خداوند بزرگ است؛ نه قضاوت بنده دیگرش!

۱۷۲۷۲۱۵