فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از درس‌های ولایت‌مداری و اقتدا به شهدا، ماندن در مسیر مقاومت و استقامت است گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره و سمبل مقاومت است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز جمعه […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش: رهبر انقلاب  صراط مستقیم مجسم ما است /سردار سلیمانی اسطوره مقاومت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از درس‌های ولایت‌مداری و اقتدا به شهدا، ماندن در مسیر مقاومت و استقامت است گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره و سمبل مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز جمعه در مراسم قرآنی ارتش که در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه برگزار شد اذعان داشت: خدا را شاکر هستم که کشور و امت ما قرآن را به عنوان کتابنامه انقلاب خود بر روی دست گرفتن تا سمبل آزادگی برای تمام عالم باشند.

وی ادامه داد: قرآن کتاب رهایی است، اگر از سی جزء قرآن و سوره های نورانی قرآن فقط سوره حمد را انتخاب کنیم خود. این سوره به تنهایی پاسخگویی ادعا که قرآن کتابنامه انقلاب است. به خاطر این که در سوره حمد آمده که فقط تو را عبادت می کنم و از تو استمداد می‌طلبیم ولا غیر. یعنی خط بطلان بر رفتار طواغیت کشیدن یعنی آزادگی یعنی حریت را پسندیدن.

وی ادامه داد: در این سوره خود قرآن اشاره می کند که هر انقلابی رهبری می خواهد که شما از خدا طلب کنید به عنوان صراط مستقیم شما تلقی گردد و شما حول محور و پشت سر او حرکت کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: رسول گرامی اسلام در زمان خود صراط مستقیم عینی و مجسم انقلابیون که از صحابه رسول خدا باشند بوده است. پیامبر در زمان ائمه اطهار نماد مجسم صراط مستقیم بودند و امروز در نظام ولایی ما ولایت فقیه صراط مستقیم ما است. امروز رهبر انقلاب صراط مستقیم مجسم ما است که با نگاه به ایشان و تبعیت از سیره ایشان و اطاعت از عوامر ایشان بتوانیم راه رسول الله و امیرالمومنین را به عنوان سلسله جنبان ولایت و راه امام حسین را پی بگیریم.

امیرحیدری ادامه داد: مگر می شود بدون یک راهنما، معلم ، هادی و هدایتگر به سر منزل مقصود رسید، هرگز و امروز ان صراط مستقیم شخص شخیص ولایت امر ما است.

وی یادآور شد: شهدا آسمان ولایت محوری و ولایتمداری را ستاره باران کردند که با نگاه کردن به آنها راه را از چاه تشخیص دهیم. در گمراهی نمانیم. شهیدان بزرگواری که هر کدام به نوبه خود می توانند یک هادی و یک راهنما برای بشریت باشند که ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار ستاره در آسمان ولایت مداری خود دارد که به ما چشمک می زنند و نور افشانی می کنند تا راه را گم نکنیم. ۴۶ هزار ستاره در نیروی زمینی

ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که ما ولایتمداری و مشق ولایتمداری را هر روز با نگاه به آنها تکرار کنیم.

وی تاکید کرد: امروز یکی از درسهای ولایت مداری و ولایت محوری و اقتدا به شهدا ماندن در مسیر مقاومت و استقامت است و شهید سردار سلیمانی اسطوره و سمبل مقاومت است. اسطوره ای که مکتب ساز شد و خود صاحب یک مکتب شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر از قرآن فقط سوره حمد را انتخاب کنیم و از اسطوره های مقاومت و پایداری هم فقط این شهید سلیمانی و شهید صیاد شیرازی را انتخاب کنیم و به سیره و منش و رفتار الهی انها اقتدا کنیم امیدی هست که در ولایتمداری ثابت قدم بودیم و پشت سر ولی امرمان مانده ایم.

۲۷۲۷