مشاور فرمانده کل سپاه ‌گفت: با توجه به سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و به بهترین نحو اجرا می‌کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده […]

رمز عزت مندی سردار سلیمانی چه بود؟

مشاور فرمانده کل سپاه ‌گفت: با توجه به سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و به بهترین نحو اجرا می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه ‌پاسداران در گفت‌وگو با برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: مکتب سلیمانی برگرفته از اسلام ناب محمدی است؛ مسئله‌ای که حاج قاسم در اجرای کارها همواره به دنبال آن،یعنی جلب رضایت خداوند بود.

وی افزود: خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مداری سردار شهید سلیمانی در رأس همه امور بود و قدم اولیه را چنان محکم در مسیر حق و حقیقت گذاشته بود که تا آخرین لحظه زندگی نیز محکم‌تر از هر زمان دیگر در این راه پیش رفتند و این مسئله شامل حال هرکسی نمی‌شود مگر اینکه خود فرد بخواهد و هر روز نسبت به روز قبل خود را تزکیه بیشتر بدهد. حاج قاسم ۴۱ سال در این مسیر زحمت کشید.

سردار کوثری بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و آنها به بهترین نحو اجرا می‌کرد و اگر تمام مسئولین در تمام زمینه‌ها همانند حاج قاسم سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مد نظر دارند را اجرا کنند شاهد پیشرفت‌های روز افزون برای کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: حاج قاسم یقین حاصل کرده بود که تصمیمات مقام معظم رهبری عامل موفقیت در همه زمینه‌ها است.

سردار کوثری در بخش دیگر این گفت‌وگو یادآور شد: اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی حاج قاسم شد و با موفقیت‌های پی در پی حاج قاسم، دشمنان کینه بیشتری به دل گرفتند و در نهایت نتوانستند موفقیت‌های این بزرگ مرد را تحمل کنند.

مشاور فرمانده سپاه اظهار کرد: حاج قاسم کاری جز مبارزه با تروریسم و عزت‌مندی دولت‌ها به ویژه سوریه و عراق، لبنان و فلسطین و در نهایت جهان اسلام انجام نمی‌داد. اهداف شومی که دشمنان در سر داشتند با حضور و تلاش‌های حاج قاسم هیچ‌گاه به ثمر نمی نشست.

۲۷۲۱۵