سیاسی/ بین الملل وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ عضو گروه طالبان در استانهای قندهار، ارزگان و ننگرهار کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. وزارت دفاع افغانستان امروز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضای گروه طالبان قصد حمله به نیروهای ارتش در چندین شهرستان قندهار را داشتند که در […]

سیاسی/ بین الملل 6007f666ba9d2_2021-01-20_12-52 وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ عضو گروه طالبان در استانهای قندهار، ارزگان و ننگرهار کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان امروز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضای گروه طالبان قصد حمله به نیروهای ارتش در چندین شهرستان قندهار را داشتند که در حملات پیشگیرانه هدف قرار گرفتند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است در این درگیری ها ۴۶ عضو گروه طالبان در شهرستانهای ارغنداب، پنجوایی، ژیری و میوند این استان کشته و ۱۳ تن زخمی و تجهیزات آنها نیز منهدم شده است.

همچنین در اطلاعیه دیگر وزارت دفاع افغانستان آمده است که ۱۱ تن از اعضای گروه طالبان در شهرستان اچین استان ننگرهار و چهار تن نیز در حومه شهر ترینکوت مرکز استان ارزگان کشته شدند.

درگیری بین نیروهای دولتی و افراد طالبان در استانهای تخار، بدخشان، قندوز، فاریاب، بغلان و زابل ادامه دارد .

تاکنون گزارشی از میزان تلفات این درگیری ها منتشر نشده است.

.
.
منبع : خبرفوری