مایکل مور مستندساز برنده اسکار خطاب به ترامپ گفت: «کارمان با تو تمام نشده و دادگاه و زندان در انتظارت است.» به گزارش ددلاین، در حالی‌که دونالد ترامپ داشت برای آخرین بار کاخ سفید را ترک می‌کرد، مایکل مور فیلمساز، سخنان خداحافظی‌اش را در توییتر برای او فرستاد. این مستندساز برنده جایزه اسکار نوشت: «او […]

600938f737191_600938f737193 مایکل مور مستندساز برنده اسکار خطاب به ترامپ گفت: «کارمان با تو تمام نشده و دادگاه و زندان در انتظارت است.»

به گزارش ددلاین، در حالی‌که دونالد ترامپ داشت برای آخرین بار کاخ سفید را ترک می‌کرد، مایکل مور فیلمساز، سخنان خداحافظی‌اش را در توییتر برای او فرستاد.

این مستندساز برنده جایزه اسکار نوشت: «او همین حالا کاخ سفید را برای همیشه ترک کرده است. ما مردم او را بیرون انداختیم.»

او اضافه کرد: «او بر فراز خرابی‌هایی که خلق کرده پرواز می‌کند و این در حالی است که می‌داند کارمان با او تمام نشده. دادگاه. محکومیت. زندان. او باید سزای اعمالش را بدهد و این نخستین بار خواهد بود که این اتفاق برایش می‌افتد.»

انتظار می‌رود سنای آمریکا به زودی دادگاه استیضاح ترامپ را حتی با وجود تمام شدن دوران ریاست‌جمهوری او برگزار کند و نتیجه نهایی می‌تواند به این معنی باشد که وی دیگر نتواند رییس‌جمهور شود.

این فیلمساز همچنین در هنگام آخرین سخنرانی ترامپ توییت کرده بود: «ترامپ! ساکت شو! برو بیرون! بازنده! بزرگ‌ترین بازنده تاریخ! زندان فدرال. ۳ غذای خوب در روز.»

مور در مستند سال ۲۰۰۸ خود با عنوان «فارنهایت ۹/۱۱»، تشابه‌هایی بین ظهور آدولف هیتلر و دونالد ترامپ به نمایش گذاشته و ترامپ را تهدیدی بزرگ برای دموکراسی خوانده بود.

.
.
منبع : خبرفوری