سیاسی/ بین الملل سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) گفت، هنوز مقداری زمان تا خروج واقعی روسیه از پیمان آسمان‌های باز باقی مانده است، بنابراین گفت‌وگو با ایالات متحده چنانچه آنها آمادگی نشان دهند، ممکن است. دیمیتری پسکوف گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی اخیر با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که […]

سیاسی/ بین الملل 601155983540b_601155983540d سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) گفت، هنوز مقداری زمان تا خروج واقعی روسیه از پیمان آسمان‌های باز باقی مانده است، بنابراین گفت‌وگو با ایالات متحده چنانچه آنها آمادگی نشان دهند، ممکن است.

دیمیتری پسکوف گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی اخیر با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که مسکو به دنبال یافتن راه‌هایی برای ماندن در این توافق پس از خروج واشنگتن است.

پسکوف در کنفرانس هفتگی خود گفت: رئیس جمهور پوتین تاکید داشت که بعد از تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان آسمان‌های باز، روسیه به دنبال راه‌ها و احتمالاتی برای باقی ماندن در این توافق بود. با این حال، این جستجو بی نتیجه بود و مذاکرات با اروپایی‌ها به نتایج مثبتی نرسید. بنابراین روسیه تصمیم خودش را گرفت. با این وجود هنوز زمانی باقی مانده است و اگر شرکای آمریکایی برای ادامه مذاکرات آماده باشند، این ممکن است.

.
.
منبع : خبرفوری