مسعود فروتن، کارگردان باسابقه تلویزیون که تجربه بازی و اجرا هم دارد، با حضور در برنامه «دورهمی»، از جدایی از همسرش ابراز پشیمانی کرد. مهران مدیری، شب گذشته (پنجشنبه ۱۰ بهمن)، میزبان مسعود فروتن در برنامه «دورهمی» بود. این کارگردان درباره ورودش به عرصه فرهنگ و هنر گفت: «در خانواده‌ام، مطالعه جا افتاده بود. یک‌بار […]

6013c8d1e091a_6013c8d1e091c مسعود فروتن، کارگردان باسابقه تلویزیون که تجربه بازی و اجرا هم دارد، با حضور در برنامه «دورهمی»، از جدایی از همسرش ابراز پشیمانی کرد.

مهران مدیری، شب گذشته (پنجشنبه ۱۰ بهمن)، میزبان مسعود فروتن در برنامه «دورهمی» بود.

این کارگردان درباره ورودش به عرصه فرهنگ و هنر گفت: «در خانواده‌ام، مطالعه جا افتاده بود. یک‌بار پدرم از من خواست کتاب بینوایان را بخوانم و آخر هفته از من پرسید و وقتی دید خوب خوانده‌ام، پنج هزار هدیه داد و همین موضوع باعث شد که من کتاب خواندن را ادامه دهم.»

او ادامه داد: «در کودکی در شهرستان دماوند بودیم و در مدرسه تئاتر کار می‌کردیم. این علاقه به ادبیات و هنر از همان بچگی در من وجود داشت. برای همین بعد از سربازی، در مدرسه آموزش عالی سینما و تلویزیون، کارگردانی و در هنرهای دراماتیک، سینما خواندم.»

این بازیگر، درباره ازدواجش گفت: «۲۵ ساله بودم و در تلویزیون تبریز کار می‌کردم. نیاز به یک گوینده داشتیم و دختر جوانی برای تست آمد و از او تست گرفته شد. بعد از مدتی با هم ازدواج کردیم و حاصل آن یک دختر است که الان پزشک است.»

او افزود: «بعد از چند سال ما از هم جدا شدیم، البته اگر عقل حالا را داشتم و اتفاقات بعدی را پیش‌بینی می‌کردم، فکر نمی‌کردم باید جدا شوم چراکه با اولین تنش‌ها فکر کردم مگر چند سال زندگی می‌کنیم که باید تحمل کنم. اما بعد فهمیدم که با همین تحمل‌ها زندگی فرم می‌گیرد.»

.
.
منبع : خبرفوری