سیاسی/ بین الملل وزیر کشور عراق و سفیر سوریه در بغداد در جریان دیدار با یکدیگر بر اهمیت تبادل اطلاعات امنیتی بین دو کشور تاکید کردند. دفتر عثمان الغانمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که الغانمی و صطام الدندح، سفیر سوریه در بغداد با یکدیگر دیدار کردند و در جریان این دیدار دو طرف بر […]

سیاسی/ بین الملل 60165533e928e_60165533e9290 وزیر کشور عراق و سفیر سوریه در بغداد در جریان دیدار با یکدیگر بر اهمیت تبادل اطلاعات امنیتی بین دو کشور تاکید کردند.

دفتر عثمان الغانمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که الغانمی و صطام الدندح، سفیر سوریه در بغداد با یکدیگر دیدار کردند و در جریان این دیدار دو طرف بر اهمیت تبادل اطلاعات و داده‌های امنیتی بین بغداد و دمشق تاکید کردند.

وزیر کشور عراق و سفیر سوریه در بغداد در جریان این دیدار در خصوص پاره‌ای از موضوعات مهم و مورد توجه دو کشور که در خدمت منافع دو کشور دوست باشند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است، عثمان الغانمی و صطام الدندح در جریان این دیدار، تقویت روابط دوجانبه بین بغداد و دمشق و موضوعات امنیتی به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات و داده‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

.
.
منبع : خبرفوری