یک پزشک چینی که در بیمارستان شهر ووهان، کانون اصلی شیوع ویروس کرونا، شاغل بوده فاش کرد، مسئولان دولتی این کشور برای مدتی به مسئولان درمانی اجازه نمی‌دادند درباره شیوع یک ویروس به مردم هشدار داده شود. این پزشک چینی که حاضر به افشای هویتش نشد در یک برنامه مستند تلویزیونی که از بی‌بی‌سی پخش […]

6016ad6266114_2021-01-31_16-45

یک پزشک چینی که در بیمارستان شهر ووهان، کانون اصلی شیوع ویروس کرونا، شاغل بوده فاش کرد، مسئولان دولتی این کشور برای مدتی به مسئولان درمانی اجازه نمی‌دادند درباره شیوع یک ویروس به مردم هشدار داده شود.

این پزشک چینی که حاضر به افشای هویتش نشد در یک برنامه مستند تلویزیونی که از بی‌بی‌سی پخش شد، فاش کرد، از اوایل ژانویه سال گذشته او و همکارانش متوجه یک اپیدمی در شهر شدند و به این نتیجه رسیدند که ویروسی به شکلی بسیار سریع در حال شیوع است، اما مسئولان دولتی به آنها هشدار دادند از اعلام عمومی این مساله اجتناب کنند.

او افزود: با فرا رسیدن روز دهم ژانویه بیمارستان ما دیگر جایی برای بستری بیمار جدید نداشت، با این حال مدیران بیمارستان به ما تاکید کردند اجازه نداریم حتی به مردم توصیه کنیم از ماسک استفاده کنند.

او تاکید کرد: همه ما می‌دانستیم که یک بیماری به سرعت در حال شیوع است. حتی یک احمق هم می‌توانست به این نتیجه برسد، چرا باید ما ادعایی عکس این واقعیت داشته باشیم؟

.
.
منبع : خبرفوری