شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران امروز نیز مانند روز گذشته قرمز پوش بوده و با ریزش بیش از ۲۸ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسیده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران امروز با ۲۸ هزار و ۲۴۱ واحد کاهش به رقم یک میلیون و […]

بورس در پایان معاملات امروز چقدر ریخت؟

شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران امروز نیز مانند روز گذشته قرمز پوش بوده و با ریزش بیش از ۲۸ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران امروز با ۲۸ هزار و ۲۴۱ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۲۰۸۳ واحد نزول در رقم ۴۲۷ هزار و ۵۴۵ واحد ایستاد.

گفتنی است که امروز در بازار بورس یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال انجام داده شد و از جمله نمادهایی که بیشترین تاثیر منفی را بر روی بورس گذاشتند می توان به نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، بانک پاسارگاد و سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

ادامه روند نزولی بورس

شاخص کل فرابورس هم با ۱۶۷ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۵۵۸ هزار معامله انجام دادند که ۵۲ هزار و ۷۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، پلیمرآریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

۲۲۳۲۲۷