ایرنا نوشت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،در پیامی پرتاب تحقیقاتی ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح با دستیابی به فناوری قدرتمند ترین موتور سوخت جامد را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. در متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به امیر سرتیپ امیر […]

واکنش فرمانده کل ارتش پرتاب به ماهواره ‌بر ذوالجناح

ایرنا نوشت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،در پیامی پرتاب تحقیقاتی ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح با دستیابی به فناوری قدرتمند ترین موتور سوخت جامد را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمده است: در طلیعه چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و مصادف با چهاردهم بهمن‌ماه روز فناوری فضایی، جلوه‌ی دیگری از اقتدار، توانمندی و دانش دفاعی جوانان این مرز و بوم با پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح به معرض نمایش درآمد.

فرمانده کل ارتش در این پیام تاکید کرده است: بی تردید، همّت، ایثار و روحیه انقلابی و جهادی دانشمندان و جوانان متخصص عرصه دفاعی کشور، مسیر پیشرفت و فتح قله‍های اقتدار را هموار ساخته و امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی ایران، پیش‌قراول در دستاوردهای دفاعی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب این دستاورد افتخارآمیز را که با مدیریت انقلابی جنابعالی و در شرایط تحریم همه جانبه صنایع دفاعی کشور به ثمر نشسته است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را در تداوم خدمت به این نظام مقدس را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با تلاش جهادی دانشمندان صنعت فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روز دوشنبه برای نخستین بار در حوزه فضایی، اولین پرتاب تحقیقاتی ماهواره برترکیبی ذوالجناح با هدف تست زیرمداری با دستیابی به فناوری قدرتمند ترین موتور سوخت جامد در کشور صورت گرفت.