رئیس‌جمهور گفت: نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت‌الله محمدی ری‌شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش […]

روحانی برای آیت الله ری شهری پیام فرستاد

رئیس‌جمهور گفت: نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت‌الله محمدی ری‌شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت: بی گمان کوشش‌های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنائی ما ۵۸ سال می گذرد برای من خاطره انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست. قرآن پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.

بی گمان کوشش های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود ، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

روحانی برای آیت الله ری شهری پیام فرستاد

۲۷۲۱۵