سیاسی/ دفاعی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با اتکا به جوانان این مملکت انبوه و انباشتی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم. امیردریادار حسین خانزادی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تسلیحات و تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح پس از انقلاب با تکیه بر […]

سیاسی/ دفاعی 601c256051017_601c25605101b فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با اتکا به جوانان این مملکت انبوه و انباشتی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم.

امیردریادار حسین خانزادی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تسلیحات و تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی اظهار داشت: آنچه در این سال‌ها در مجموعه نیروهای مسلح شاهد بودیم حرکت گام به گام و پیشرونده در کنار انقلاب و در بستر انقلاب بوده است.

وی افزود: ظرفیت‌های دفاعی و امنیتی بومی به شکل توانمندی با اتکا به جوانان این مملکت و ظرفیت‌های فناورانه‌ای که در ایران اسلامی در این سال‌ها شکل گرفته تولید شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز انبوه و انباشتی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: شاهدیم یکی پس از دیگری در این سال‌ها تولید فناوری‌های دفاعی پیچیده دریایی شکل گرفته و ناوها و زیردریایی‌های مختلف به نیروی دریایی ملحق شده است.

.
.
منبع : خبرفوری