سیاسی/ سیاست داخلی نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی نظام اسلامی هراس دارد افزود: دشمن رهبری نظام اسلامی را نشانه گرفته است. رسول فلاحتی ظهر امروز در هشتمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات بانک‌ ملی رشت برگزار […]

سیاسی/ سیاست داخلی 601fe1a564502_601fe1a564506 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی نظام اسلامی هراس دارد افزود: دشمن رهبری نظام اسلامی را نشانه گرفته است.

رسول فلاحتی ظهر امروز در هشتمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات بانک‌ ملی رشت برگزار شد اظهار داشت: خداوند در قرآن وعده داده که اگر کسی در راه خدا تلاش کند نه تنها راه وصال خویش را به او نشان می‌دهد بلکه او را در آن راه هدایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام(ره) از سال ۱۳۴۲ اشاره و خاطرنشان کرد: بیشتر کسانی که از سال ۱۳۴۲ با امام راحل پیمان بستند که این مسیر را فراموش نکنند خداوند متعال نیر آن‌ها را در این راه نگه داشت.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه قدرت‌طلبی و جاه‌طلبی سبب فاصله‌گرفتن برخی افراد از مسیر انقلاب شده است تصریح کرد: در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز جامعه دچار سرنوشت مذکور شد و پس از رحلت رسول اکرم(ص) عده‌ای دنبال مال، ثروت و قدرت‌طلبی بودند و از راه پیامبر(ص) فاصله گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس دارد افزود: مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب است امروزه دشمن رهبری نظام اسلامی نشانه گرفته و بنابراین امروز جهاد بزرگ دفاع از حریم ولایت و رهبری است و خانواده معظم شهدا این وظیفه را برعهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خانواده معظم شهدا را شمع و چراغ جامعه خواند و بیان کرد: نظام اسلامی خود را مدیون خانواده معظم شهدا می‌داند؛ خانواده شهدا توانستند دنباله تلاش شهدای خود را حفظ کنند و این نشان‌دهنده کار زینبی(س) است زیرا مادران، همسران و فرزندان شهدا نقشی مانند زینب(س) را دارند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اذعان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر وجود ۳۰ میلیون فقیر در این کشور اظهار داشت: برخی دلدادگان بیچاره داخلی که می‌گویند کشور ما بدتر از آمریکا است این‌ها از شمر کربلا بدترند زیرا هیچ‌وقت روح دیدن رشد ملت ایران را ندارند و مانند عروسک خیمه شب بازی دشمن هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی آدم‌های سیاه دل هستند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای جایگزین کردن نام خدا، اسلام و پیامبر(ص) به ‌جای شاه و آمریکا محقق شد؛ در مدت ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی به اندازه ۱۵۰ سال کار شده البته از این راضی هستیم اما قانع نیستیم.

.
.
منبع : خبرفوری