رئیس جمهور گفت: ایران در ۴۲ سال پیش و با انقلاب اسلامی صاحب دموکراسی و جمهوریت و در چارچوب فرهنگ خود صاحب اسلامیت شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در مراسم تبریک سفیران کشورها به رییس جمهوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجلاس […]

روحانی: در دو جنگ پیروز شدیم

رئیس جمهور گفت: ایران در ۴۲ سال پیش و با انقلاب اسلامی صاحب دموکراسی و جمهوریت و در چارچوب فرهنگ خود صاحب اسلامیت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در مراسم تبریک سفیران کشورها به رییس جمهوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: خوشحالم که در فرصت سالگرد انقلاب اسلامی باز هم برای من فرصتی فراهم شد تا با سفرای محترم کشورهای دوست در جمهوری اسلامی ایران سخن بگویم.

وی افزود: برای ما فردا ۲۲ بهمن روز بسیار مهم و تاریخ ساز است. روزی که ملت ما توانست با اتحاد و یکپارچگی و فداکاری در برابر یک رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت صد در صد آمریکا و برخی دیگر از کشورهای بزرگ جهان به پیروزی دست یابد.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از ایرنا بخوانید؛

*این روز برای ما به خاطر استقلال مبارک است.همچنین این روز برای جهان مبارک است به دلیل این که ایران صاحب دموکراسی و جمهوریت و در چارچوب فرهنگ خود اسلامیت شد و ندای این نظام در ۴۲سال پیش تا امروز صلح، ثبات مذاکره دستیابی به دوستی با کشورهای مختلف در طول این ۴۲ سال بوده است.

*گرچه در این سال‌ها دو جنگ بر ما تحمیل شد یک جنگ توسط صدام و یک جنگ توسط ترامپ اما ما در برابر هر دو تجاوز با مقاومت و صبر ایستادگی کردیم و در هر دو جنگ به پیروزی رسیدیم.

در حال تکمیل…

۲۷۲۱۹