مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، از ساعت ۱۸ امروز در سالن‌ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر حضور حداقلی مهمانان، جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد را شرح داد. مسعود نجفی گفت: «مراسم اختتامیه […]

 جزییات مراسم اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره فجر اعلام شد

مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، از ساعت ۱۸ امروز در سالن‌ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر حضور حداقلی مهمانان، جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد را شرح داد.

مسعود نجفی گفت: «مراسم اختتامیه با اجرای محمد سلوکی، امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) از ساعت ۱۸ در سالن‌ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. مدت این برنامه ۱۲۰ دقیقه است و مراسم تا ساعت ۲۰ به پایان خواهد رسید.

او ادامه داد: «در این مراسم، جوایز در بخش‌های مسابقه تبلیغات سینمای ایران، مستند، فیلم کوتاه و سودای سیمرغ به برگزیدگان اهدا خواهد شد.»

نجفی با تاکید بر دعوت حداقلی از مهمانان این مراسم گفت: «حاضران این مراسم محدود به داوران، نامزدهای بخش‌های مختلف و جمع محدودی از عکاسانی خواهد بود که در هشت روز برگزاری این رویداد، کارت جشنواره در اختیار داشتند.»

او همچنین به عدم پذیرش همراهان مدعوین در مراسم اختتامیه اشاره و تاکید کرد: «بنا به ملاحظات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، به جز افراد ذکر شده، اجازه ورود به هیچ فرد دیگری داده نمی‌شود و فقط نامزدهای حشنواره، هیات داوران و جمعی از عکاسان (بدون همراه) اجازه ورود به مراسم اختتامیه را خواهند داشت.»
مدیر روابط عمومی جشنواره همچنین گفت: «بخشی از اختتامیه جشنواره سی و نهم، به دو نکوداشت زنده‌یاد پرویز پورحسینی و زنده‌یاد چنگیز جلیلوند اختصاص دارد که کلیپ‌هایی درباره‌ این دو هنرمند فقید به کارگردانی مجید توکلی پخش خواهد شد. ضمن این که یاد علی انصاریان، بازیگر سینما و ملی‌پوش فقید که در روزهای برپایی جشنواره او را از دست دادیم، گرامی داشته خواهد شد.»
۵۷۵۷