کاربران خبرگزاری خبرآنلاین معتقدند قیمت دلار امکان کاهش تا بیست هزار تومان را دارد اما آنچه مهمتر است ماندگاری این کاهش قیمت در بازار است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین تاکید کرده است این همه جنگ سیاسی و رقابت سیاسی مگه میگذاره ؟ وی در این حوزه تنها نیست ، بسیاری […]

شرط کاهش قیمت دلار از نگاه کاربران خبرآنلاین

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین معتقدند قیمت دلار امکان کاهش تا بیست هزار تومان را دارد اما آنچه مهمتر است ماندگاری این کاهش قیمت در بازار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین تاکید کرده است این همه جنگ سیاسی و رقابت سیاسی مگه میگذاره ؟

وی در این حوزه تنها نیست ، بسیاری از کاربران بر این اعتقادند که رقابت‌های سیاسی با دولت و تلاش برای خنثی‌سازی اقدامات دولت ، شرایط برای کاهش قیمت دلار مهیا نیست. یکی از کاربران در پاسخ به این سئوال که به نظر شما امکان کاهش قیمت دلار به متر از بیست هزار تومان وجود دارد و آیا این روند را بلند مدت و ادامه دار می‌بینید؟ گفته است: بله ممکنه اگر نهادهای به جای رقابت با دولت کار خودشون را بکنند

براین اساس اما کاربر دیگری می‎گوید: دلار با توجه به رشد نقدینگی باید ۱۵۰۰۰ تومان باشد و بطور مصنوعی بالا رفته است. برخی کاربران نیز معتقدند ثبات مهم است نه بالا رفتن و پایین آمدن قیمت‎ها در بازار.

فرزین نیز شرط رسیدن قیمت دلار به قیمت‎هایی کمتر از ۲۰ هزار تومان را برنامه ریزی درست اقتصادی در بودجه، تعامل سازنده با جهان و افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی اعلام کرده است.

همچنین تقویت تولید داخل و بهبود شرایط اقتصادی و بستن راه بر تحریم دوباره از سوی برخی دیگر از کاربران اعلام شده است. یک کاربر نیز گفته است: اگر برای چند سال دلار ثابت موند اونوقت باید انتظار از بازار و سرمایه گزاری و اشتغال و…..داشت.

۲۲۳۲۲۳