سیاسی/ قضایی رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات آذری جهرمی اظهار داشت: هفته گذشته وزیر ارتباطات در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد […]

سیاسی/ قضایی 6029127bd42a3_2021-02-14_15-37 رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات آذری جهرمی اظهار داشت: هفته گذشته وزیر ارتباطات در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد نمود، بر همین اساس بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرار بگیرند و کسی نمی‌‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد، افزود: جای تاسف دارد یکی از مسئولان کشوری حرف‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام بیان کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است و همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سوال ببریم. با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است به همین منظور پرونده به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

گفتنی است هفته گذشته این جمله جهرمی که «امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی» در محافل خبری بازتاب زیادی داشت.

.
.
منبع : خبرفوری