سیاسی/ دولت معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان از صبر و متانت و سختکوشی و پیگیری مجدانه به عنوان دو ویژگی مهم استاندار پیشین خوزستان نام برد. علی حسین حسین زاده با ذکر خاطره ای از مدیریت استاندار پیشین خوزستان گفت: در بحث راهپیمایی اربعین حسینی و انجام […]

سیاسی/ دولت 602e1762ae444_2021-02-18_10-59 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان از صبر و متانت و سختکوشی و پیگیری مجدانه به عنوان دو ویژگی مهم استاندار پیشین خوزستان نام برد.

علی حسین حسین زاده با ذکر خاطره ای از مدیریت استاندار پیشین خوزستان گفت: در بحث راهپیمایی اربعین حسینی و انجام مقدمات و تمهیدات منطقه مرزی چذابه ؛ شاهد بودم در یک شبانه روز آقای شریعتی سه بار جهت سرکشی به وضعیت زائران اباعبدالله الحسین به چذابه سفرکرده و تا بامداد روز بعد در منطقه چذابه حضور داشتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان به بحث سیل ۹۸ اشاره کرد و گفت: در آن روزها شاهد ورود حجم عظیم و بی سابقه آب به پشت سدهای کرخه و دز بود که فشار زیادی بر روی دکتر شریعتی وارد شد اما ایشان با متانت و صبر مثال زدنی آن حادثه بی سابقه را مدیریت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با انتقاد از عدم حضور وزیر کشور گفت : شایسته بود که وزیر کشور در این آیین حضور پیدا می کرد که عدم حضور ایشان توجیه پذیر نیست.

.
.
منبع : خبرفوری