مشاور مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و اسحاق جهانگیری در پیامی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، پدر وزیر اطلاعات را تسلیت گفتند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشاور مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، از علمای سرشناس استان فارس و پدر وزیر […]

پیام تسلیت لاریجانی، سید حسن خمینی و جهانگیری به وزیر اطلاعات

مشاور مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و اسحاق جهانگیری در پیامی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، پدر وزیر اطلاعات را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشاور مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی علوی، از علمای سرشناس استان فارس و پدر وزیر اطلاعات در پیام تسلیتی این ضایعه را به حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات، روحانیت، حوزه های علمیه و مردم شریف استان فارس تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمود علوی
وزیر محترم اطلاعات

رحلت ابوی مکرمتان، عالم پارسا و مجاهد، حضرت آیت الله آقای حاج سید رضی علوی رضوان الله تعالی علیه موجب تالم و تاثر گردید.

آن عالم بزرگوار، سالیان متمادی به نشر معارف اسلامی اهتمام وافر داشتند و همه عمر پر برکت خود را در راه تهذیب و ترویج علوم دینی سپری کردند.
اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه و روحانیت معظم به ویژه جنابعالی، سایر اعضای بیت مکرم ، دوستدران و ارادتمندان آن عالم ربانی و عموم مردم شریف استان فارس تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می‌ نمایم.

علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری»

پیام تسلیت لاریجانی، سید حسن خمینی و جهانگیری به وزیر اطلاعات

تسلیت سید حسن خمینی به سید محمود علوی

همچنین بر اساس گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی درگذشت پدر گرامی وی آیت الله سید رضی علوی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی دامت افاضاته

درگذشت والد ماجدتان آیت الله سید رضی علوی رحمت الله علیه را خدمت جنابعالی و بیت مکرم تسلیت عرض می نمایم.

خدای متعال آن فقید سعید را مشمول غفران واسع خویش گرداند و به همه بازماندگان صبر و اجر عنایت دارد.

سید حسن خمینی

پیام تسلیت لاریجانی، سید حسن خمینی و جهانگیری به وزیر اطلاعات

تسلیت معاون اول رییس جمهور به مناسبت درگذشت آیت الله سید رضی علوی

اسحاق جهانگیری در پیامی به حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات درگذشت عالم پارسا و جلیل القدر آیت الله سید رضی علوی را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

بنابر گزارش فارس، متن کامل پیام معاون اول رییس جمهور به شرح ذیل است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمود علوی
وزیر محترم اطلاعات

درگذشت پدر بزرگوارتان عالم پارسا و جلیل القدر آیت الله سید رضی علوی موجب تاسف و تاثر گردید.

مصیبت فقدان آن روحانی بزرگوار را به جنابعالی و سایر بستگان و علاقه مندان ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

۲۷۲۱۵