مهر نوشت: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: دشمن از پیشرفتهای نظامی جوانان ایرانی عصبانی است و ترس از مرگ آنها را خوار و ذلیل کرده است. آیت الله نوری همدانی در دیدار سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، برخورداری از مادیات و معنویات از ویژگی‌های نیروهای نظامی ایران بیان کرد و افزود: تفاوت […]

آیت الله نوری همدانی: ترس از مرگ، دشمن را به ذلت کشانده است

مهر نوشت: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: دشمن از پیشرفتهای نظامی جوانان ایرانی عصبانی است و ترس از مرگ آنها را خوار و ذلیل کرده است.

آیت الله نوری همدانی در دیدار سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، برخورداری از مادیات و معنویات از ویژگی‌های نیروهای نظامی ایران بیان کرد و افزود: تفاوت نیروهای مسلح ما در وجود همین معنویت است چنانچه نیروهای نظامی ما در کنار سلاح‌های مدرن و پیشرفته از نیروی اخلاص و توکل برخوردارند.

وی با بیان اینکه ترس از مرگ باعث حقارت دشمنان در مقابل پیشرفت‌های روز افزون نیروهای مسلح شده است گفت: نیروهای مسلح ما با اتکا به آموزه‌ای دینی عاشقانه به استقبال شهادت می‌روند و وحشتی از مرگ ندارند.

این مرجع تقلید با اشاره به احادیث و روایات دین را محور اصلی جامعه اسلامی برشمرد و افزود: مسئولان باید همواره سپاسگزار و قدردان مردمی باشند که در سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن همواره حامی نظام بوده‌اند.

وی افزود: مسئولان باید در شرایط کنونی به دنبال رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت فعلی باشند.

۲۱۶۲۱۹