سیاسی/ بین الملل پلیس کاخ کنگره آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد قریب الوقوع برای تصرف ساختمان کنگره تدابیر امنیتی در این ساختمان را افزایش داد. پلیس کاخ کنگره آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از دریافت اطلاعاتی درباره نفوذ احتمالی به این ساختمان، تدابیر امنیتی را افزایش داده است. در این […]

سیاسی/ بین الملل 603fce9f98d8d_603fce9f98d90 پلیس کاخ کنگره آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد قریب الوقوع برای تصرف ساختمان کنگره تدابیر امنیتی در این ساختمان را افزایش داد.

پلیس کاخ کنگره آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از دریافت اطلاعاتی درباره نفوذ احتمالی به این ساختمان، تدابیر امنیتی را افزایش داده است.

در این بیانیه آمده است: ما اطلاعاتی در مورد توطئه و نفوذ احتمالی گروه شبه نظامی ناشناس به کاخ کنگره در روز چهار مارس (فردا) را دریافت کردیم. از همین رو ما تدابیر امنیتی را به شدت افزایش، موانع فیزیکی (اضافی) را تعبیه کردیم و تعداد پرسنل را افزایش دادیم تا امنیت از کنگره، شهروندان و افسران پلیس را تامین کنیم.

پلیس کاخ کنگره آمریکا همچنین تصریح کرد که با آژانس‌های همکار در سطح محلی و فدرال در این راستا در تماس بوده و خاطر نشان ساخت که به دلیل محرمانه بودن این اطلاعات، در حال حاضر قادر به ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص نیست.

طرفداران تئوری کیو انان تاریخ چهار مارس را "روز تحلیف واقعی"، زمانی که به گفته آنها سیستم سیاسی در ایالات متحده باید تغییر کند و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق به ریاست جمهوری آمریکا بازگردد، می‌نامند.

کیو اِنان یک تئوری توطئه راست تندرو بوده که معتقد است توطئه‌ای پنهان از سوی آنچه ادعا می‌شود "دولت پنهان در ایالات متحده آمریکا" است، علیه دونالد ترامپ و هواداران او در جریان است.

.
.
منبع : خبرفوری