سیاسی/ انتخابات کاندیدای سابق ریاست جمهوری درباره خواسته برخی جریان ها مبنی بر مشارکت پایین مردم در انتخابات اظهار کرد: ظاهرا برخی دوست دارند خلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و مسئولیت آن با ما نیست با خودشان است. مصطفی هاشمی‌طبا درباره برخی واکنش های روزنامه کیهان گفت: معمولا کیهان اینگونه هست، مقام معظم […]

سیاسی/ انتخابات 60448a920c6b0_2021-03-07_11-40 کاندیدای سابق ریاست جمهوری درباره خواسته برخی جریان ها مبنی بر مشارکت پایین مردم در انتخابات اظهار کرد: ظاهرا برخی دوست دارند خلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و مسئولیت آن با ما نیست با خودشان است.

مصطفی هاشمی‌طبا درباره برخی واکنش های روزنامه کیهان گفت: معمولا کیهان اینگونه هست، مقام معظم رهبری فرمایشی می کنند بعد کیهان خلاف آن را انجام می‌دهد، مثلا معظم له فرمودند؛ اهانت نکنید و در نوشته ها و گفته ها مودب باشید بلافاصله کیهان به خاتمی بدترین اهانت ها را کرد.

او درباره خواسته برخی جریان ها مبنی بر مشارکت پایین مردم در انتخابات اظهار کرد: ظاهر برخی دوست دارند خلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و مسئولیت آن با ما نیست با خودشان است البته نظر برخی از اصولگرایان این بوده که مشارکت پایین باشد تا افراد خودشان بتوانند مسئولیت بگیرند.

هاشمی طبا در خصوص جلب مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: شاید الان برای این کار خیلی دیر شده باشد، باید کاری کرد که همه رای دهندگان بیایند و سلیقه خود را انتخاب کنند. اگر همه چیز محدود باشد طبیعتا استقبال مردم هم خیلی نخواهد بود.

او با اشاره به عملکرد تندورها در کشور افزود: این جریان از ۳ سال پیش با حمله به دولت و اینکه مردم نسبت به نظام بدبین شوند فعالیت می کند. در انتخابات مجلس هم به همین ترتیب موفق بودند و فکر می کنند این تاکتیک خوبی برای انتخاب شدن است هرچند که مخالف نظر مقام معظم رهبری باشد.

هاشمی طبا در خصوص اینکه اگر کشور در ۱۴۰۰ به دست اصولگرایان بیفتد وضعیت به چه سمتی می رود، تصریح کرد: آنها مقدماتی را در این مدت به وجود آوردند و البته دکتر روحانی هم هر کاری می کرد آنها باز تبلیغات منفی خود را انجام می دادند و مردم را به نظام بدنام کردند. اصولگرایان دو راه دارند یا اینکه به هر طریق با آمریکا سازش کنند و ظاهرا، یک گشایشی در امر کشور و مردم ایجاد کنند یا اینکه به یک نوع فشارهای مختلف دست بزنند و به نوعی سرکوب کنند و جمهوری اسلامی را از نیت خالص دور کنند.

.
.
منبع : خبرفوری