سیاسی/ بین الملل در ادامه مخالفت رژیم صهیونیستی با بازگشت آمریکا به برجام، وزیر اطلاعات این رژیم با تکرار ادعاهای ساختگی و خصمانه صهیونیست ها علیه کشورمان، خواستار ادامه تحریم های ایران شد. الی کوهن، وزیر اطلاعات رزیم صهیونیستی در گفت و گو با روزنامه عبری زبان مارکور ریشون به تکرار ادعاهای نخ نما و […]

سیاسی/ بین الملل 60476fc60a5cd_60476fc60a5cf در ادامه مخالفت رژیم صهیونیستی با بازگشت آمریکا به برجام، وزیر اطلاعات این رژیم با تکرار ادعاهای ساختگی و خصمانه صهیونیست ها علیه کشورمان، خواستار ادامه تحریم های ایران شد.

الی کوهن، وزیر اطلاعات رزیم صهیونیستی در گفت و گو با روزنامه عبری زبان مارکور ریشون به تکرار ادعاهای نخ نما و ساختگی صهیونیست ها علیه کشورمان پرداخت و ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری ترندز واید، کوهن در ادامه مخالفت رژیم صهیونیستی با بازگشت احتمالی واشگتن به توافق هسته‌ای، مخالفت جدی خود را با رفع تحریم ها علیه ایرن اعلام کرد و مدعی شد: چنین کاری به معنی قرار گرفتن پول در اختیار گروه های تروریستی در خاورمیانه و جهان است.

وی همچنین با اشاره به تاکید ایران بر لزوم نابودی رژیم صهیونیستی، مدعی شد که تهران به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای است و تلاش می کند در سوریه و لبنان پایگاه نظامی ایجاد کند که اسرائیل اجازه آن را نخواهد داد.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش گفت که ایران هسته ای، تهدیدی علیه اسرائیل نیست و آنها می‌دانند که چطور از خود دفاع کنند.

.
.
منبع : خبرفوری