وزیر ارتباطات به روزنامه شرق گفت:مصوبه مجلس حتما بر گرانی اینترنت اثرگذار خواهد بود . ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و از همه توان خود استفاده می‌کنیم که این اتفاق رخ ندهد چون افزایش قیمت اینترنت حتما بر معیشت مردم تأثیر مستقیم دارد. آذری جهرمی که در بشاگردو هنگام افتتاح پروژه استفاده ۱۰۰درصدی مردم […]

وزیر ارتباطات:تلاش می کنیم مصوبه مجلس برای گران شدن اینترنت،نهایی نشود/ سفرم به بشاگرد،برای کار است

وزیر ارتباطات به روزنامه شرق گفت:مصوبه مجلس حتما بر گرانی اینترنت اثرگذار خواهد بود . ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و از همه توان خود استفاده می‌کنیم که این اتفاق رخ ندهد چون افزایش قیمت اینترنت حتما بر معیشت مردم تأثیر مستقیم دارد.

آذری جهرمی که در بشاگردو هنگام افتتاح پروژه استفاده ۱۰۰درصدی مردم این منطقه از اینترنت سخن می گفت در پاسخ این سوال که سفرش شائبه انتخاباتی دارد گفت:اگر سفرهایی که این ‌روزها در کشور و از سوی همه دولتمردان و مسئولان کشور انجام می‌شود، به نیت انتخابات است، شما تصور کنید این سفر هم انتخاباتی است اما واقعیت این است که مقام معظم رهبری فرمودند دولت سه تا صد روز فرصت دارد و این را قدر بدانید. در هر حال ما باید کارهای باقی‌مانده را در همین دوره باقی‌مانده انجام دهیم. رساندن اینترنت به تمام روستاها برنامه‌ای بود که در همین دولت شروع شده و باید در همین دولت تمام شود و امیدواریم کامل هم محقق شود؛ بنابراین چیز دیگری در ذهن ما نیست اما اگر فردی برداشت دیگری دارد، هرکسی می‌تواند برداشت خودش را داشته باشد.

۲۳۳۰۲