رهبر معظم انقلاب فرمودند: از اهداف مهم بعثت پیامبران این است که جامعه بشری با عدالت هدایت و اداره شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی به مناسبت عید سعید مبعث، در سخنانی تلویزیونی خطاب به مردم ایران فرمودند: عید سعید و بزرگ مبعث را به همه […]

بیانات مهم رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران

رهبر معظم انقلاب فرمودند: از اهداف مهم بعثت پیامبران این است که جامعه بشری با عدالت هدایت و اداره شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی به مناسبت عید سعید مبعث، در سخنانی تلویزیونی خطاب به مردم ایران فرمودند: عید سعید و بزرگ مبعث را به همه ملت ایران و امت اسلامی و به همه آزادگان عالم تبریک عرض می کنم. عید مبعث عید همه عدالت خواهان جهان است و عید هشدار به امت اسلامی است.

اهم بیانات معظم له را بخوانید؛

*در مبعث و در چنین روزی قلب مقدس پیامبر اعظم، مخزن گرانبهاترین امانت الهی یعنی همان وحی الهیی شد. و سنگین ترین مسئولیت عالم وجود بر دوش های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. مسئولیت هدایت بشری.
بعثت هدیه بزرگی به همه بشریت بود.

*بعثت به معنای برانگیختگی است، برانگیختگی انسان برگزیده پروردگار که رسول الهی است و این برانگیختگی همراه با ع اتصال او به منبع لایزال علم و قدرت الهی همراه می شود که حادث شدن پدیده عظیم پیامبری است. در مرحله بعد این برانگیختگی شخص پیغمبربه برانگیختگی مجموعه های بشری منتهی خواهد شد.

*در بعثت همه پیامبران اهدافی وجود داشته است. در راس همه این اهداف، توحید است. توحید هدف بزرگ بعثت است. توحید خالص، توحید محض. توحید به معنای حاکمیت مطلق پرودگار بر عالم تکوین و عالم تشریح است.

*از اهداف مهم بعثت پیامبران این است که جامعه بشری با عدالت هدایت و اداره شود.

این خبر تکمیل می شود