سیاسی/ انتخابات دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و رویکرد دو شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مذاکرات برای وحدت همچنان ادامه دارد، اما همچنان به یک نتیجه مشخص نرسیده‌ایم. پرویز سروری ادامه داد: در هرحال الان مذاکرات بین دو شورا ادامه دارد تا در نهایت […]

سیاسی/ انتخابات 604a04cf3a796_2021-03-11_15-23 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و رویکرد دو شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مذاکرات برای وحدت همچنان ادامه دارد، اما همچنان به یک نتیجه مشخص نرسیده‌ایم.

پرویز سروری ادامه داد: در هرحال الان مذاکرات بین دو شورا ادامه دارد تا در نهایت ببینیم که به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

سروری درباره اینکه اگر آیت‌الله رئیسی حاضر به ورود به انتخابات ریاست جمهوری شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: هنوز معلوم نیست و باید دید که دو طرف به چه گزینه‌ای خواهند رسید و ممکن است که به غیر از رئیسی هم دو طرف به یک گزینه واحد برسند، اما اگر به دو گزینه غیر همتا برسند طبیعتا وحدت حاصل نخواهد شد. شورای ائتلاف فرآیندی که برای رسیدن به یک گزینه واحد دارد را ادامه می‌دهد، از همین رو نمی‌توان الان قضاوت کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد و زمان ثبت نام می‌توان به این نتیجه رسید که چه افرادی حضور دارند و در نهایت بر اساس افرادی که حاضر هستند انتخاب صورت خواهد گرفت.

.
.
منبع : خبرفوری