سیاسی/ بین الملل رسانه های ترکیه از ورود کاروان نظامی وابسته به نیروهای ترکیه به استان ادلب سوریه خبر دادند. به گزارش خبرگزاری آناتولی، این سومین کاروان نظامی ترکیه است که در ۱۰ روز اخیر وارد ادلب می شود. طبق اعلام خبرگزاری ترکیه، این کاروان که شامل تعدادی تانک، خودروهای زرهی، کامیون مهمات و تانکرهای […]

سیاسی/ بین الملل 604c86107577a_604c86107577d رسانه های ترکیه از ورود کاروان نظامی وابسته به نیروهای ترکیه به استان ادلب سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این سومین کاروان نظامی ترکیه است که در ۱۰ روز اخیر وارد ادلب می شود.

طبق اعلام خبرگزاری ترکیه، این کاروان که شامل تعدادی تانک، خودروهای زرهی، کامیون مهمات و تانکرهای سوخت و نیز تجهیزات لجستیک می شود در پایگاهها و ایست های بازرسی ترکیه در منطقه ادلب واقع در شمال غربی سوریه؛ چهارمین منطقه کاهش تنش و نزدیک به خطوط تماس با نیروهای دمشق توزیع شد.

کاروان مذکور از گذرگاه نظامی کفرلوسین وارد سوریه شد و به سمت حومه غربی حلب حرکت کرد که جزء چهارمین منطقه کاهش تنش یعنی ادلب است.

ارتش ترکیه در ادامه اشغالگری و حضور غیر قانونی اش در سوریه، تاکنون در ادلب ۷۷ ایست بازرسی و پایگاه نظامی ایجاد کرده است.

ترکیه اخیرا هم تجهیزات نظامی گسترده ای به ایست های بازرسی خود در ادلب ارسال کرد. در پنج ماه گذشته از سال ۲۰۲۰، ۱۱۲ کاروان نظامی به ادلب منتقل کرد که شامل تانک ها و خودروهای زرهی، توپخانه میدانی سنگین و سامانه های ضد هوایی و سایر تجهیزات می شود.

.
.
منبع : خبرفوری