مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: عاجزانه از شهروندان تقاضا داریم که روزهای پایانی سال فقط برای انجام تدفین در بهشت زهرا حضور یابند. سعید خال در گفت و گویی، با اشاره به اینکه شرایط تهران در حال حاضر شکننده و […]

60521b591fff6_60521b591fff9

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: عاجزانه از شهروندان تقاضا داریم که روزهای پایانی سال فقط برای انجام تدفین در بهشت زهرا حضور یابند.

سعید خال در گفت و گویی، با اشاره به اینکه شرایط تهران در حال حاضر شکننده و ناپایدار است، افزود: در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کرونا انگلیسی در حال چرخش است و شرایط سخت ماه‌های گذشته به راحتی قابل بازگشت است.
وی تصریح کرد: اگر در حال حاضر پروتکل های بهداشتی از طرف مردم رعایت نشود روزهای سخت آبان و آذر ماه بار دیگر باز خواهد گشت.
خال با اشاره به تاکیدات همه بزرگان و به ویژه ستاد ملی کرونا در خصوص حضور نیافتن مردم در روزهای پایانی سال در آرامستانها به ویژه بهشت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: از شهروندان عاجزانه درخواست داریم مانند ایام پایانی سال گذشته امسال نیز همکاری لازم را با خادمان خود در سازمان بهشت زهرا(س) داشته باشند و از حضور در این مکان مقدس فعلا خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ سال سخت و پر درد و رنجی برای بهشت زهرا بوده ، ادامه داد: پیشاپیش از همکاری مردم در نیامدن پنجشنبه وجمعه آخر سال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نهایت تشکر را داریم.
سعید خال در ادامه از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و افزود: امیدواریم که مردم همچون سال گذشته رعایت کنند و برای روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بهشت زهرا سازمانی خدمات رسان و بدون تعطیلی است و درخواست ما از شهروندان این است که فقط برای دفن عزیزانشان آن هم به صورت محدود در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه کنند و آداب زیارت اهل قبور را با قرائت فاتحه و دعا و نیایش از راه دور انجام داده و سفر خود به آرامستانها در پایان سال را به زمان دیگری موکول کنند تا از این پیک خطرناک کرونا نیز با همکاری هم عبور کنیم.

.
.
منبع : خبرفوری