یک سایت عبری‌زبان امروز(پنجشنبه) از رزمایش نظامی مشترک میان رژیم صهیونیستی و امارات که اولین در نوع خود است، خبر داد. به گزارش سایت عبری"ماکو" نیروی هوایی امارات و رژیم صهیونیستی در حال انجام تدارکات نهایی برای اجرای رزمایش‌های هوایی مشترکی هستند که از دوازدهم ماه جاری میلادی آغاز می‌شود. این اولین مانوری است که […]

606f02f54e26d_606f02f54e271 یک سایت عبری‌زبان امروز(پنجشنبه) از رزمایش نظامی مشترک میان رژیم صهیونیستی و امارات که اولین در نوع خود است، خبر داد.

به گزارش سایت عبری"ماکو" نیروی هوایی امارات و رژیم صهیونیستی در حال انجام تدارکات نهایی برای اجرای رزمایش‌های هوایی مشترکی هستند که از دوازدهم ماه جاری میلادی آغاز می‌شود. این اولین مانوری است که پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط به شکل علنی با نیروی هوایی امارات برگزار می شود.

این منبع نوشت، تمرینات مشترک نظامی در چارچوب مانورهای بین المللی (INIOCHOS) است که با مشارکت نیروهای هوایی ایالات متحده آمریکا، قبرس، اسپانیا، فرانسه، اسلوونی و کانادا در یونان برگزار خواهد شد.

این سایت عبری تاکید کرد که اهداف این تمرینات شبیه سازی نحوه کار در یک محیط عملیاتی مشابه محیطی است که امکان دارد نیروی هوایی اسرائیل طی مقطعی در آن فعالیت کند و شامل شبیه سازی بمباران فرودگاه های "دشمن" و پرتاب موشک‌های ضدهوایی و برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین دشمن می‌شود.

قرار است، جنگنده هایF-16" "امارات همراه با هواپیماهای مختلف سایر کشورهای شرکت کننده در تمرینات نظامی مشترک حضور یابد. این تمرینات در بیست و دوم ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد.