نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی خطاب به مقامات این کشور گفت که مبارزه با ایران و هسته ای شدن آن، «ماموریت بزرگ اسرائیل» است. صفحه نخست وزیری رژیم صهیونیستی در توییتر با نقل قول از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم که در مراسمی برای مقامات امنیتی، اطلاعاتی و نظامی سخنرانی می کرد، نوشت: […]

6073f662cd922_2021-04-12_11-57 نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی خطاب به مقامات این کشور گفت که مبارزه با ایران و هسته ای شدن آن، «ماموریت بزرگ اسرائیل» است.

صفحه نخست وزیری رژیم صهیونیستی در توییتر با نقل قول از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم که در مراسمی برای مقامات امنیتی، اطلاعاتی و نظامی سخنرانی می کرد، نوشت: مبارزه با ایران، با هسته ای شدن آن، با نیروهای نیابتی آن و مسلح شدن آن یک ماموریت بسیار بزرگ است. هیچ اطمینانی نیست که وضعیت فردا مانند امروز باشد.

این اظهارات نتانیاهو در پی ابراز نگرانی او و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از موضع دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره بازگشت دو جانبه تهران-واشنگتن به پایبندی به توافق هسته ای مطرح می شود.

مذاکرات فنی اعضای کمیسیون مشترک برجام از هفته پیش درباره بررسی اقدامات لازم برای طرفین جهت احیای توافق با حضور آمریکا در وین آغاز شده است و احتمالا در هفته جاری جلسه بعدی کمیسیون مشترک برگزار خواهد شد. مذاکرات مستقیم یا غیر مستقیمی میان آمریکا و ایران در این راستا انجام نمی شود اما دیپلمات های حاضر در این مذاکرات گفته اند روند این مذاکرات تا کنون سازنده بوده است.