نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین به آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران واکنش نشان داد. میخائیل اولیانوف روز سه‌شنبه در واکنش به غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران در توییتی نوشت: کسانی که اقدام خرابکارانه علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز را انجام دادند احتمالا می‌خواستند که فرایند احیای برجام را به تعویق بیاندازند. آن‌ها […]

6075adb63d84d_6075adb63d850 نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین به آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران واکنش نشان داد.

میخائیل اولیانوف روز سه‌شنبه در واکنش به غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران در توییتی نوشت: کسانی که اقدام خرابکارانه علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز را انجام دادند احتمالا می‌خواستند که فرایند احیای برجام را به تعویق بیاندازند. آن‌ها احتمال "عوارض جانبی" چشمگیر را دست‌کم گرفتند.
سید عباس عراقچی که که برای ادامه گفت‌وگوها و نشست کمیسیون مشترک برجام امروز به وین سفر کرده است از آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در کشور خبر داد.
سید عباس عراقچی در نامه‌ای به رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که ایران غنی سازی ۶۰ درصدی را آغاز می‌کند.
عراقچی همچنین اعلام کرد: یک‌هزار سانتریفیوژ دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر به ماشین‌های موجود در نطنز، علاوه بر جایگزینی ماشین‌های صدمه دیده، اضافه می‌شود.