حمید بقایی، معاون اجرایی دولت احمدی نژاد یکسال است که به زندان بازنگشته است. یک منبع آگاه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم اظهار کرد: آقای بقایی هم اکنون در بیمارستان بستری است و یکسال است که به زندان بازنگشته است. وی ادامه داد: صحبت‌های در رابطه با […]

607ed6b2a54f9_2021-04-20_17-57 حمید بقایی، معاون اجرایی دولت احمدی نژاد یکسال است که به زندان بازنگشته است.

یک منبع آگاه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم اظهار کرد: آقای بقایی هم اکنون در بیمارستان بستری است و یکسال است که به زندان بازنگشته است.

وی ادامه داد: صحبت‌های در رابطه با عفو او مطرح شده است که این صحبت‌ها تایید نشده‌اند.

این منبع آگاه بیان کرد: آقای بقایی به دلیل شرایط جسمانی که دارد مدام در حال مرخصی است و گواهی‌های پزشکی متعددی را هم دریافت کرده و اکنون در بیمارستان مهرگان درحال درمان است.

وی با بیان اینکه آقای بقایی با مجوز پزشکی قانونی هم اکنون در مرخصی به سر می‌برد گفت: شرایط پزشکی او به گونه‌ای است که امکان مداوا در بهداری زندان را ندارد و به همین دلیل با مجوز پزشکی قانونی جهت معالجه بیرون است.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که بقایی چند روز است که خارج از زندان به سر می‌برد گفت: با تأیید پزشکی قانونی آقای بقایی هر چند وقت یکبار به بیرون از زندان می‌آید و سپس مدارک خود را به پزشکی قانونی جهت ادامه درمان ارائه می‌کند وضعیت درمانی او مشخص نیست و هر چند وقت یکبار پرونده‌های بقایی توسط پزشکی قانونی بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس شرایط پزشکی که بقایی دارد مرخصی او توسط پزشکی قانونی هر چند بار یکبار تمدید می‌شود و درحال حاضر یکسال است که مرخصی او تمدید شده است.

این منبع آگاه ادامه داد: از اسفند سال ۹۸ و از زمانی که آقای بقایی سکته کرد تاکنون بیرون از زندان است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی بقایی گفت: در حال حاضر و به مدت دو هفته است که در بیمارستان مهرگان بستری شده است.