وزیر امور خارجه روسیه از همکاری این کشور با ترکیه برای ایجاد آتش بس در لیبی تأکید کرد. به گزارش کردپرس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی با اشاره به همکاری های روسیه و ترکیه در لیبی عنوان کرد: «در چارچوب دیالوگی که میان مقامات ترک – روس و روسای جمهور دو کشور […]

وزیر امور خارجه روسیه از همکاری این کشور با ترکیه برای ایجاد آتش بس در لیبی تأکید کرد.

به گزارش کردپرس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی با اشاره به همکاری های روسیه و ترکیه در لیبی عنوان کرد: «در چارچوب دیالوگی که میان مقامات ترک – روس و روسای جمهور دو کشور به وجود آمده است، برای ایجاد یک آتش بس فوری در لیبی و ایجاد یک ذهنیت فراتر از تمام ذهنیت های موجود در این کشور همکاری می کنیم».

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر امور خارجه روسیه در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «با تمامی طرف ها در لیبی مذاکرات نزدیکی داریم. سیگنالی هم که به تمامی طرف ها ارسال می کنیم واضح و آشکار است: اولین و بی قید و شرط ترین اقدامی که باید در لیبی برداشته شود اعلام توقف فعالیت های نظامی به طور کامل است. همتایان ترکی ما نیز با دولت وفاق ملی لیبی در این خصوص تلاش می کند. امیدوارم در شرایط موجود به تنها راه حل و فصل این مسئله دست پیدا کنیم».

منبع: انتخاب

ترکیه
روسیه
لیبی