رییس جمهوری آمریکا در یک حمله لفظی دیگر علیه «جو بایدن» نامزد دمکرات‌ها در انتخابات پیش روی آمریکا مدعی شد که وی توسط چپ رادیکال شستشوی مغزی شده است. ترامپ روز جمعه در مصاحبه‌ای تلفنی با شبکه فاکس نیو..

رییس جمهوری آمریکا در یک حمله لفظی دیگر علیه «جو بایدن» نامزد دمکرات‌ها در انتخابات پیش روی آمریکا مدعی شد که وی توسط چپ رادیکال شستشوی مغزی شده است.

ترامپ روز جمعه در مصاحبه‌ای تلفنی با شبکه فاکس نیوز گفت: چپ رادیکال بر او مسلط شده است. بایدن اصلاً نمی‌داند که چه می‌کند و آنها او را وارد چه ماجرایی می‌کنند.

وی افزود: به توافق اخیر برنی سندرز و بایدن نگاه کنید. این دیوانه‌کننده است. این کار چپ رادیکال است.

ترامپ همچنین گفت: آنها، او را شستشوی مغزی داده‌اند. او نمی‌داند کجاست و کشور ما از این مساله رنج خواهد برد. بازارهای ما سقوط خواهند کرد و اتفاق بدی رخ خواهد داد.

رییس جمهوری آمریکا اظهار داشت: پرزیدنت باراک اوباما و بایدن از ستاد انتخاباتی من جاسوسی کردند. آنها از همه اتفاقاتی که در ستاد من رخ می‌داد، خبر داشتند. من می‌دانم کاخ سفید چگونه عمل می‌کند بنابراین شاید بهتر از هر فرد دیگری بتوانم در این باره صحبت کنم. آنها از همه چیز خبر داشتند.

وی بار دیگر از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا دفاع کرد. او آنتونی فائوچی عضو گروه ضربت مقابله با کرونا را یک «مرد خوب» توصیف کرد اما در عین حال مدعی شد که فائوچی اشتباهات زیادی مرتکب شد.

ترامپ از عملکرد رسانه‌ها نیز انتقاد کرد و افزود: رسانه‌ها در مورد مرگ ناشی از ابتلا به کرونا چیزی نمی‌گویند. آمار مرگ مبتلایان کم شده است.

منبع: خبرآنلاین

دونالد ترامپ
جو بایدن