موسس کمپانی تسلا در پاسخ به پیامی از سوی یکی از کاربران توئیتر نوشت که آمریکا در هرجای دنیا که بخواهد کودتا انجام می‌دهد و اگرچه این مساله طعنه آمیز است اما مورالس آن را تاییدی بر کودتا در کشورش دانست..

5f1d0d029c878_5f1d0d029c87a موسس کمپانی تسلا در پاسخ به پیامی از سوی یکی از کاربران توئیتر نوشت که آمریکا در هرجای دنیا که بخواهد کودتا انجام می‌دهد و اگرچه این مساله طعنه آمیز است اما مورالس آن را تاییدی بر کودتا در کشورش دانست.

ایلان ماسک، موسس کمپانی تسلا با انتشار مطلبی که در آن به کودتای اخیر در بولیوی اشاره کرده بود، موجی از انتقادها را برانگیخت و اوو مورالس، رئیس جمهوری برکنار شده بولیوی نیز خود به این پیام توئیتری واکنش نشان داد.

وقتی یکی از کاربران توئیتر نوشت، دولت آمریکا کودتا علیه مورالس در بولیوی را ترتیب داد و برای به دست آوردن منابع لیتیوم این کشور بود، ایلان ماسک در پیامی نوشت: ما هر جای دنیا که بخواهیم دست به کودتا می‌زنیم. با این مساله کنار بیایید. ما از استرالیا هم لیتیوم به دست می‌آوریم.

این پیام با واکنش‌های بسیار منفی در رسانه‌های اجتماعی روبرو شد و بسیاری از مردم وی را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

مورالس نیز خود در توئیتی نوشت که اظهار نظر ماسک دلیلی دیگر بر اثبات این مساله است که کودتا در بولیوی با هدف به دست آوردن منابع و ذخایر لیتیوم بوده است و افزود: ما همیشه از منابع خود دفاع می‌کنیم.

اما بسیاری نیز ابراز امیدواری کردند که اظهارات ماسک تنها جنبه طعنه آمیز داشته باشد.