دادستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری عاملان آتش‌سوزی در جنگل‌های طرهان و کوهنانی خبر داد. اردشیر حسینی اظهار داشت: با تحقیقات اولیه مراجع قضایی و انتظامی این شهرستان ۵ عامل آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی شناسایی و روانه زندان شدند. وی افزود: طبق تحقیقات اولیه ما دو خانواده در بخش طرهان به‌دلیل اختلافات چرا و […]

دادستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری عاملان آتش‌سوزی در جنگل‌های طرهان و کوهنانی خبر داد.

اردشیر حسینی اظهار داشت: با تحقیقات اولیه مراجع قضایی و انتظامی این شهرستان ۵ عامل آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی شناسایی و روانه زندان شدند.

وی افزود: طبق تحقیقات اولیه ما دو خانواده در بخش طرهان به‌دلیل اختلافات چرا و دام اقدام به آتش‌زدن مراتع در این بخش کرده‌بودند که به‌دلیل شدت وزش باد این حریق گسترده شد و سه روز ادامه داشت.

دادستان کوهدشت عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی برای انگیزه آتش‌سوزی جنگل‌های این شهرستان هم‌چنان دارد و برآورد خسارت حریق در این منطقه نیز از سوی کارشناسان منابع‌طبیعی در دست بررسی‌ست.

آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی از عصر روز چهارشنبه در هفته گذشته آغاز شد و به مدت سه‌شبانه‌روز ادامه داشت که در این حریق بخش وسیعی از مراتع و گونه‌های گیاهی از بین رفت و حیوانات نیز زنده‌زنده در آتش سوختند.

منبع: تسنیم

دستگیری
آتش سوزی عمدی
کوهدشت