علل سقط مکرر، با حضور متخصص زنان و زایمان در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری که تا کنون سه فصل از آن با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید شده است، در این […]

بررسی علل سقط مکرر در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

علل سقط مکرر، با حضور متخصص زنان و زایمان در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری که تا کنون سه فصل از آن با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید شده است، در این قسمت به موضوع سقط مکرر و علل آن می‌پردازد.

در این قسمت از برنامه که شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، آتوسا کریمی، متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری و سعید آراسته، متخصص اورولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه، اعضای تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، درباره علل زنانه و مردانه سقط مکرر جنین گفتگو می‌کنند.

سقط مکرر جنین به دو تا سه بار از دست دادن خودبه‌خودی جنین در سه‌ماهه نخست بارداری اطلاق می‌شود و در این برنامه علل بروز سقط مکرر و فاکتورهای مردانه و زنانه دخیل در آن بررسی می‌شود.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با تهیه‌کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود و تکرار آن یکشنبه‌ها ساعت ۸ از همین شبکه پخش می‌شود.