“عیسی برادری” امام جمعه تکاب به دلایل شخصی و در راستای ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم استعفا داد. بنا به اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام “عیسی برادری” امام جمعه تکاب استعفا داده است. این شورا با تایید این خبر، آورده است: این استعفا به دلایل شخصی و در راستای ادامه تحصیل در […]

5f34fab587acd_2020-08-13_13-02

“عیسی برادری” امام جمعه تکاب به دلایل شخصی و در راستای ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم استعفا داد.

بنا به اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام “عیسی برادری” امام جمعه تکاب استعفا داده است.

این شورا با تایید این خبر، آورده است: این استعفا به دلایل شخصی و در راستای ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم بوده و به تایید نمایندگی، ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز رسیده است.

امام جمعه مستعفی تکاب نیز در گفتگویی در این باره بیان کرد: دلیل اصلی استعفا، رسیدگی به امور شخصی، ادامه تحصیلات حوزوی و انتقاد از شیوه برخورد با مطالبه‌گری‌ها در مورد مشکلات شهرستان تکاب بوده است.

حجت الاسلام عیسی برادری افزود: در مدتی که به عنوان امام جمعه در خدمت اهالی تکاب بودم، همواره تلاش کردم که از این تریبون مقدس، مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات مردم را اعلام کنم، اما احساس می‌کنم به این مطالبات توجه مناسبی نمی‌شود و تلاش‌های ما نیز به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: امیدوارم با پذیرش استعفای من، فرد دیگری با انرژی و انگیزه تازه در سنگر مقدس امام جمعه، رسالت خطیر نشر و ترویج معارف اسلام و قرآن و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام عیسی برادری، با ۴۰ سال سن دارای تحصیلات سطح سه حوزه علمیه است و معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ریاست اداره‌های اوقاف و امور خیریه ارومیه و تکاب را در کارنامه کاری خود دارد.

حجت الاسلام برادری از فروردین سال ۱۳۹۶ امامت جمعه تکاب را بر عهده داشت.

تکاب از شهر‌های جنوبی آذربایجان غربی بوده و در جنوب غرب این استان واقع است.

منبع: ایرنا

تکاب
امام جمعه