فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در ۲۴ ساعت گذشته و کشف بیش از ۷ تن مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی جمالوندی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو حامل […]

5f40f9e0ab49b_2020-08-22_15-26

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در ۲۴ ساعت گذشته و کشف بیش از ۷ تن مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو حامل مرغ زنده جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور، موفق به کشف مقدار ۷ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز‌های قانونی شدند.

او با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، ادامه داد: هر ۲ دستگاه خودرو ایسوزو روانه پارکینک و این محموله‌های مرغ زنده قاچاق جهت توذیع در بازار تحویل کشتارگاه شدند.

سرهنگ جمالوندی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق را جمعا بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می‌باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، می‌طلبد مردم در این زمینه پلیس را با گزارش به موقع اخبار یاری کنند.

دره شهر یکی از شهرهای تاریخی استان ایلام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی
کشف قاچاق
مرغ زنده
دستگیری
دره شهر