فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۶ کلاهبردار خبر داد و گفت: این افراد در یک طلافروشی به بهانه سرمایه‌گذاری و پرداخت سود، صد میلیارد تومان وجه نقد و طلا از شهروندان گرفته و متواری شده بودند. غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال مراجعه و شکایت ۱۲۰ نفر […]

5f4cac9cd265a_2020-08-31_12-24

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۶ کلاهبردار خبر داد و گفت: این افراد در یک طلافروشی به بهانه سرمایه‌گذاری و پرداخت سود، صد میلیارد تومان وجه نقد و طلا از شهروندان گرفته و متواری شده بودند.

غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال مراجعه و شکایت ۱۲۰ نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک طلافروش با مشخصات معلوم در چهارراه بازار شهرکرد، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طلافروش با جلب اعتماد مردم و به بهانه سرمایه‌گذاری و پرداخت سود کلان مقدار زیادی پول و طلا از شهروندان گرفته و پس از پرداخت سود اندکی متواری شده بود.

وی ارزش وجوه نقد و طلاهای مالباختگان را صد میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس استان پس از مسدود کردن حساب‌ها و ممنوع‌الخروج کردن این افراد و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده پس از حدود یک ماه سه متهم اصلی این پرونده در یکی از استان‌های کشور شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

غلامزاده اضافه کرد: سه تن از همدستان این افراد نیز در شهرکرد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مقدار قابل توجهی پول و طلا به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از متهمان کشف شد.

وی با بیان اینکه ادامه کار در اختیار مرجع قضایی است، از شهروندان خواست فریب این افراد را نخوردند و به سادگی اعتماد نکنند.

منبع: فارس

فرمانده انتظامی
سرقت طلافروشی
شناسایی
کلاهبرداری
دستگیری
شهرکرد