رئیس‌جمهوری فرانسه امروز (سه‌شنبه) گفت، سه ماه آینده برای انجام تغییرات در لبنان حیاتی و اساسی است و اگر تغییری اعمال نشود، باید از وجود تدابیر تنبیهی اطمینان حاصل کرد. امانوئل ماکرون در گفت‌وگو با نشریه پولتیکو تاکید کرد، چنین تدابیر تنبیهی احتمالی می‌تواند از توقف ارائه وام تا تحریم طبقه حاکم را در بر […]

رئیس‌جمهوری فرانسه امروز (سه‌شنبه) گفت، سه ماه آینده برای انجام تغییرات در لبنان حیاتی و اساسی است و اگر تغییری اعمال نشود، باید از وجود تدابیر تنبیهی اطمینان حاصل کرد.

امانوئل ماکرون در گفت‌وگو با نشریه پولتیکو تاکید کرد، چنین تدابیر تنبیهی احتمالی می‌تواند از توقف ارائه وام تا تحریم طبقه حاکم را در بر بگیرد.

ماکرون اکنون در سفر رسمی به لبنان به سر می‌برد و انتظار می‌رود رهبران لبنان را برای اجرای اصلاحات اقتصادی که برای برون‌رفت این کشور از بحران و آزاد کردن کمک خارجی لازم دانسته می‌شود، ترغیب کند.

رئیس جمهوری فرانسه در جریان دومین سفرش به لبنان که ظرف کمتر از یک ماه و پس از گذشت چندین ساعت از تعیین مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت جدید صورت گرفت، خواستار تشکیل دولت در بیروت با مأموریتی مشخص در اسرع وقت شد.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین امروز اعلام کرد آماده میزبانی از کنفرانسی در پاریس در مورد لبنان در ماه اکتبر است.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران در بیروت گفت که هفته‌های آتی برای آینده لبنان، تعیین‌کننده خواهد بود. وی گفت که آماده میزبانی از کنفرانسی بین‌المللی در مورد چگونگی کمک به لبنان در اواسط اکتبر است.

5f4e3056e9139_5f4e3056e913b

امانوئل ماکرون در گفت‌وگو با نشریه پولتیکو تاکید کرد، چنین تدابیر

منبع: ایسنا

امانوئل مکرون
لبنان