وکیل مالباختگان پرونده مفتاح رهنورد درباره جلسه دوم دادگاه این پرونده، توضیحاتی داد. مهدی عزیز زاده قصاب وکیل شکات پرونده مفتاح رهنورد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جلسه دادگاه امروز پرونده مفتاح رهنورد حدود ۶ ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: جلسه دوم رسیدگی به این پرونده صبح امروز آغاز شد و تا ساعت […]

وکیل مالباختگان پرونده مفتاح رهنورد درباره جلسه دوم دادگاه این پرونده، توضیحاتی داد.

مهدی عزیز زاده قصاب وکیل شکات پرونده مفتاح رهنورد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جلسه دادگاه امروز پرونده مفتاح رهنورد حدود ۶ ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: جلسه دوم رسیدگی به این پرونده صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه داشت.

این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد و پس از آن بنده و سایر وکلای شکات به دفاع از موکلان خود پرداختیم و بعد از آن میثم رضایی متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به صحبت‌های متهم ردیف اول پرونده گفت: عمده دفاعیات و صحبت‌های متهم ردیف اول پرونده درباره میزان و مبلغی بود که در کیفرخواست برای وی ذکر شده بود و تقاضای کارشناسی داشت.

عزیززاده قصاب ادامه داد: متهم دارای عناوین اتهامی متعددی است که کلاهبرداری شبکه‌ای یکی از عناوین اتهامی اوست.

این وکیل دادگستری با اشاره به تقاضای موکلانش، گفت: شکات تقاضای جلوگیری از اطاله دادرسی و صدور حکم در اسرع وقت را دارند منتظر هستند تا اموال متهم شناسایی شود و بتوانند پول از دست رفته خود را به دست آورند.

5f5f6cd7d8807_5f5f6cd7d880a

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اختلاس
دادگاه