با مرگ جوان معتاد یک هفته پس از انتقال به کمپ ترک اعتیاد تحقیقات برای مشخص شدن راز مرگ او آغاز شده است. ساعت ۹صبح پنجشنبه گذشته، گزارش مرگ مشکوک پسری ۲۸ساله به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. متوفی از یک کمپ ترک اعتیاد به بیمارستانی در تهران منتقل شده و تحت […]

5f63198ee811b_2020-09-17_12-38

با مرگ جوان معتاد یک هفته پس از انتقال به کمپ ترک اعتیاد تحقیقات برای مشخص شدن راز مرگ او آغاز شده است.

ساعت ۹صبح پنجشنبه گذشته، گزارش مرگ مشکوک پسری ۲۸ساله به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد.

متوفی از یک کمپ ترک اعتیاد به بیمارستانی در تهران منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود، اما به‌دلیل وخامت حالش، جانش را از دست داده بود.

به‌دنبال این حادثه پدر این جوان از مسئولان و کارکنان کمپ ترک اعتیاد شکایت کرد و خواستار رسیدگی به پرونده مرگ پسرش شد.

او در تحقیقات گفت: پسر ۲۸ساله‌ام مدتی می‌شد که معتاد به تریاک شده بود.

دیدن وضعیت او ناراحتم می‌کرد، به همین دلیل عزم خود را جزم کردم تا هر طور شده وی را به کمپ ببرم.

به جست و جو پرداختم تا اینکه یک کمپ ترک اعتیاد مجاز در جنوب تهران یافتم و پسرم را به آنجا بردم تا بستری شود و مواد را ترک کند.

اما هنوز یک هفته هم از بستری شدن پسرم در کمپ نگذشته بود که خبر دادند پسرم حالش بد شده و به بیمارستان منتقل‌اش کرده‌اند.

او اما زیاد دوام نیاورد و فوت شد و این در حالی است که پسرم هیچ مشکل و بیماری‌ای نداشت. زمانی که او را به کمپ بردم حالش خیلی خوب بود و من او را به کمپی برده بودم که در آنجا پزشک همیشه حضور داشت، با این حال نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است.
با شکایت پسر متوفی، مأموران به سراغ مسئول کمپ ترک اعتیاد رفتند و او در تحقیقات گفت: وقتی پسرجوان به کمپ منتقل شد و تحت معاینه پزشک قرار گرفت، دوره ۳ماهه ترک را برایش درنظر گرفتیم. درست مثل دیگر معتادانی که به کمپ می‌آیند و در دوره‌های مختلف تحت درمان قرار می‌گیرند و مواد را ترک می‌کنند.

پسرجوان حالش خوب بود و مشکلی نداشت اما با کارکنان کمپ همکاری نمی‌کرد. ۳-۲ روز بعد حالش بد شد و ما تصور کردیم، به‌خاطر این است که مواد به بدنش نرسیده است.

حتی دکتر هم او را معاینه کرد و گفت: دلیل حال بد او مصرف نکردن مواد‌مخدر است و باید دوره‌اش طی بشود، اما به مرور حالش وخیم‌تر شد که بعد از آن دکتر کمپ گفت: باید فورا به بیمارستان منتقل شود و تحت درمان قرار بگیرد.

ما هم او را به بیمارستان بردیم، اما در آنجا جانش را از دست داد و همه ما از این اتفاق متاثر شدیم.
پس از تحقیق از مسئول کمپ و با شکایت پدر متوفی، بازپرس جنایی دستور داد جسد جوان معتاد به پزشکی قانونی انتقال یابد تا علت مرگ وی مشخص شود.

از سوی دیگر وی دستور بازبینی تصاویر دوربین مداربسته کمپ و تحقیق از کارکنان آنجا را صادرکرد تا اسرار مرگ جوان معتاد فاش شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری