موتورسوار قهرمان با واکنش استثنایی خود جان کودکی که در معرض خطر قرار گرفته بود را نجات داد. شاید شما نیز عبارت “همه سوپرقهرمانان، کلاه بر سر ندارند” را شنیده باشید، اتفاقی که به تازگی در کشور کلمبیا رخ داد صحت این ادعا را ثابت می‌کند. مرد موتورسواری که شاهد قرار گرفتن کلسکه یک نوزاد […]

5f71a4cd1b240_2020-09-28_12-24

موتورسوار قهرمان با واکنش استثنایی خود جان کودکی که در معرض خطر قرار گرفته بود را نجات داد.

شاید شما نیز عبارت “همه سوپرقهرمانان، کلاه بر سر ندارند” را شنیده باشید، اتفاقی که به تازگی در کشور کلمبیا رخ داد صحت این ادعا را ثابت می‌کند.

مرد موتورسواری که شاهد قرار گرفتن کلسکه یک نوزاد در وضعیتی بسیار خطرناک بود با واکنش استثنایی خود جان این کودک را نجات داد. این موتورسوار بلافاصله خود را به کالسکه کودک رساند و از واژگون شدن کالسکه در یک شیب خطرناک جلوگیری کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته خیابان تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو کالسکه نوزاد در حالی که در یک خیابان خلوت و در سرازیری فوق العاده خطرناک در حال حرکت است دیده می‌شود.

در این لحظه یک موتورسوار که از خیابان مجاور در حال عبور است متوجه کالسکه در معرض خطر شده و با رها کردن موتورسیکلت خود بلافاصله خود را به کالسکه می‌رساند. لحظاتی بعد مادر کودک نیز از راه رسیده و فرزندش را در آغوش می‌کشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری