چطور از رپورتاژ آگهی به عنوان یک روش ارزشمند بازاریابی برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنیم؟ رپورتاژ آگهی روشی است که اغلب برای برندینگ، افزایش نرخ تبدیل و (ایجاد مشتری راغب) استفاده می شود. درواقع رپورتاژ شما به مخاطبانی نشان داده می‌شود که علاقه زیادی به صنعت شما دارند، بنابراین بیشتر می توانید در معرض […]

رپورتاژ آگهی یک روش ارزشمند بازاریابی برای افزایش نرخ تبدیل

چطور از رپورتاژ آگهی به عنوان یک روش ارزشمند بازاریابی برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنیم؟

رپورتاژ آگهی روشی است که اغلب برای برندینگ، افزایش نرخ تبدیل و (ایجاد مشتری راغب) استفاده می شود. درواقع رپورتاژ شما به مخاطبانی نشان داده می‌شود که علاقه زیادی به صنعت شما دارند، بنابراین بیشتر می توانید در معرض دید مخاطبان درست خود قرار بگیرید.

چطور از طریق رپورتاژ آگهی نرخ تبدیل را افزایش دهیم ؟

اگر بدنبال افزایش نرخ تبدیل از طریق رپورتاژ آگهی هستید این مقاله آموزشی را با دقت بخوانید.

چه چیزی باید در رپورتاژ آگهی باشد تا بهترین نرخ تبدیل را به ارمغان بیاورد؟

گنجاندن نرم افزار شرکت در فهرست ابزارهای معرفی شده، تنها یکی از راه های نوشتن رپورتاژ موفق است. درست همانطور که روش های متعددی برای بازاریابی محصولات وجود دارد، روش های مختلف و زیادی برای نوشتن رپورتاژ آگهی نیز وجود دارد.

در نهایت، نحوه تولید محتوای رپورتاژ آگهی به صدای برند شما و نشریه ای که برای آن می نویسید بستگی دارد.

اگر صدای برند شما رسمی تر است، اما برای سایتی مانند نمناک می نویسید که به لحن صمیمی تر معروف است، باید این دو را به طوری هماهنگ و ترکیب کنید که مخاطب هر دو لحن، رپورتاژ شما را بپذیرد. (و حتی ممکن است مخاطبین مورد نظر شما خواهان تغییر صدای برند باشند که آن نیز هیج اشکالی ندارد).

برای اطمینان از اینکه یک رپورتاژ تاثیر گذار مینویسید به محتوای رپورتاژ آگهی بیشتر دقت کنید.

با خرید رپورتاژ آگهی مشتریان فعلی خود را دوباره هدف گیری کنید

اگر به خرید رپورتاژ آگهی فکر می کنید، این را در نظر بگیرید که چطور می‌توان هنگام تولید محتوای رپورتاژ آگهی به مشتریان فعلی خود ارزش مضاعف دهید؟

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی برای افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش :

۱. نوشته‌ای ارزشمند بنویسید، نه فقط تبلیغ.

رپورتاژ شما باید حاوی نوشته‌های ارزشمند باشد. نباید تبلیغاتی آشکار را برای محصول یا شرکت خود بنویسید. در عوض، رپورتاژ باید کاملا مثل یک پست وبلاگ نوشته شود.

پست‌های وبلاگ اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که برایشان با ارزش و سودمند است. بنابراین، هنگامی که به نوشتن رپورتاژ آگهی فکر می‌کنید، ابتدا فکر کنید که چگونه می توانید با محتوای آموزشی در خدمت مخاطبان هدف خود باشید.

شاید هدف کمپین شما افزایش دیده شدن محصول جدیدتان باشد. اگر اینگونه است، لیستی بنویسید که در آن محصولات در حال رقابت ذکر شده و محصول خود را در ابتدای لیست ذکر کنید. این کار اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان شما قرار می دهد.

۲. محتوایی هماهنگ با عنوان بنویسید.

آیا محتوای رپورتاژ شما همان چیزیست که در عنوان ذکر کردید؟

به عنوان مثال، اگر عنوان پست شما "نکاتی در مورد بازاریابی تیمی" باشد، اما رپورتاژ را صرف صحبت در مورد آژانس بازاریابی خود و موفقیت آن در ایجاد آگهی از برند کنید، پست شما بیشتر به عنوان صفحه‌ی مربوط به محصول در نظر گرفته می‌شود.

مهم است که اطلاعات مقاله خود را با عنوان آن هماهنگ کنید، بنابراین خوانندگان با خواندن عنوان یا تیتر رپورتاژ شما می‌فهمند که قرار است چه اطلاعاتی را کسب کنند. علاوه بر این، اعتبار خود را به جهت تبلیغات کاذب از دست نخواهید داد و مطمئن می‌شوید که مطالب درست و مفید را برای مخاطبان خود فراهم کرده اید.

۳. مشکل مشتری خود را حل کنید.

هنگام نوشتن رپورتاژ، خدمت رسانی به مخاطبان باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد. بله ، رپورتاژ آگهی به شرکت شما کمک می کند، اما در نهایت حل مشکل مشتری باعث می‌شود مشتریهای شما بیشتر شوند.

رپورتاژ یک فرصت تبلیغاتی نیست که با آن به همه اعلام کنید که شرکت شما تمام چالش ها را حل می کند. در عوض، فرصتی برای شماست تا از طریق تولید محتوای با کیفیت به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید.

۴. مخاطبین را به عمل وادارید.

به یاد داشته باشید رپورتاژ آگهی نیز نوعی از تبلیغات است، حتی اگر به اندازه سایر آنها مشخص و قابل مشاهده نباشد. و تمام تبلیغات، باید در انتهای خود فراخوان عمل داشته باشند.

به جای قرار دادن یک دکمه بزرگ و براق CTA که در صفحات محصول عالی به نظر می‌رسد، در متن رپورتاژ خود CTA را بگنجانید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد آخرین گزارش داده خود رپورتاژ بنویسید، لینک محتوای پیشنهادی را نیز اضافه کنید.

به همین ترتیب، می توانید یک رپورتاژ تعاملی مثل مسابقه بسازید و دانش خوانندگان خود را در مورد موضوعی خاص به چالش بکشید. سپس منبعی را فراهم کنید تا بتوانند با دسترسی به یکی از پیشنهادات شما درباره این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند.

۵- از صحبت صرف در مورد شرکت خود خودداری کنید.

این یک قاعده کلی و مهم است. اگر نمی‌خواهید رپورتاژ شما مثل یک تبلیغ طولانی شود، از صحبت صرف در مورد شرکت خود پرهیز کنید.

شاید فکر کنید این مساله فقط در مورد لیست هاست، اما در مورد انواع رپورتاژ ها نیز صدق می‌کند. حتی اگر محتوای رپورتاژ شما شامل یک مسابقه باشد، می توانید چند سوال در مورد رقبا و کاربرد محصولات آنها در زندگی مشتریان مطرح کنید.

به همین ترتیب، اگر در حال نوشتن "نحوه کار" محصول خاصی هستید ، اگر شرکت خود را به عنوان منبع قرار می دهید، حتما یکی دو گزینه دیگر را نیز ذکر کنید. برای ایجاد تنوع در محتوای خود، دانش خود از صنعت را نشان داده و به برندهای دیگر نیز اشاره کنید.

۶. خوانندگان خود را با محتوای استثنایی و جذاب خوشحال کنید.

اگر در حال نوشتن رپورتاژ هستید، سعی کنید ازین فرصت برای جذب مخاطبین نیز استفاده کنید و مطلبی جذاب را به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال، به جای عکس از گیف و انیمیشن استفاده کنید یا به جای متن طولانی از شکلک‌ها استفاده کنید. حتی می توانید صدای برند خود را عوض کنید.

رپورتاژ تبلیغاتی می توانند استراتژی بازاریابی محتوا ی شما را جذاب تر کنند و گروهی از مخاطبان جدید را به برند شما جذب کند ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین قدم را پیش می گذارید و امیدواریم موفق باشید!

۲۱۲۱